Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem tego typu że na zimnym silniku rano podczas jazdy obroty falują przez pierwsze 50-ąt 100 metrów potem jest wszystko ok przez cały dzień.Ma takie szarpania.
Opublikowano
A czujnik ma coś wspólnego ze stukami z pod pokrywy zaworów ,byłem wczoraj na kompie i żadnych błędów nie ma , czujnik mam febiego
Opublikowano

Błąd będzie jedynie wtedy gdy czujnik, jak i każda inna część elektroniczna, przestanie działać całkowicie. Jeśli działa, to tego akurat czujnika nie wywali, bo widzi go jako sprawny, tyle że zamiennik prawdopodobnie ma niewystarczające parametry do prawidłowej pracy silnika.

Dlatego odczytanie błędów jest ważne, ale równie ważne jest patrzenie na wykresy pracy różnych czujników, szczególnie wtedy kiedy coś jest nie tak a błędów brak.

 

Czy będzie stukał..? tego nie wiem.

Jedynie na rozum, jak nie będzie poprawnie odczytywał położenia wałka, to rzeczy typu zawory, itp... nie będą prawidłowo sterowane - więc całkiem możliwe.

Różnice miedzy zamiennikiem a oryginałem są zapewne minimalne, dlatego będzie chodził na jednym i drugim, ale ta niewielka różnica robi te problemy.

Opublikowano
Na tym czujniku jeżdżę z miesiąc czasu a dopiero parę dni temu zaczęło coś brzęczeć ,ten dżwięk dobiega z przodu pokrywy tam gdzie jest vanos i to dopiero słychać jak się doda delikatnie gazu,jak schodzi z obrotów ,czytałem że to mogą być oringi vanosa i luz na tłoczku tam gdzie są łożyska

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.