Skocz do zawartości

e46 2.0d-136-notoryczny problem z tlumikiem


Brojlejro

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

mialem problem z drganiami ktore odczuwalem mocno w aucie i z tlumikiem ktory od tych drgan ciagle jakby o cos uderzal w kazdym badz razie bylo go dosc mocno slychac i czuc przy ruszaniu strasznie przenosil wibracje , wymienilem poduszki pod skrzynia, pod silnikiem i zlacze elastyczne. po tych zabiegach nie czuc drgan w aucie i przy gaszeniu silnika nie rzucalo juz tak silnikiem, no wlasnie nie rzucalo bo tydzien po wymianie poduszek znowu przy gaszeniu auta rzuca silnikiem ale najbardziej irytujacym problemem jest ze przy ruszaniu lub cofaniu strasznie tlumik zaczyna drgac. z tym tlumikiem juz walcze od dluzszego czasu, auto bylo na warsztacie z tego powodu 4 razy i pojezdze tydzien dwa i tlumik znowu zaczyna latac. juz nie mam pojecia co jeszcze moge zrobic, dodam ze zauwazylem ze tlumik ten lata na zimnym silniku, najbardziej jak auto postoi cala noc to rano jest tragedia jakby mial sie zaraz urawac tlumik, najgorzej przy cofaniu, na rozgrzanym silniku jest juz lepiej. pomozcie koledzy bo ja juz naprawde nie wiem co tu zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Tłumik raczej o nic nie uderza, a bardziej chodzi tutaj o katalizator środkowy lub jego rurę dolotową bijącą o wspornik. To sprawdź szczególnie. Do wymiany może się klasyfikować wieszak gumowo-metalowy tłumika.

2. "Lekiem" na silne wstrząsy przy gaszeniu jest przepustnica gasząca z nowszych modeli BMW. Zgłoś się do Kolegi Trandolfa lub Rogera. Koledzy przerabiają te przepustnice pod starsze jednostki, więc po montażu na pewno będziesz zadowolony z kultury wygaszania silnika.

Trandolf ---> memberlist.php?mode=viewprofile&u=42402

Roger ---> memberlist.php?mode=viewprofile&u=36648

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik porobil takie odstepy na calej dlugosci tlumika ze jak to powiedzial " nie ma prawa zeby tlumik o cos mogl uderzac" jednak TYLKO podczas ruszania lub cofania te drgania sa odczuwalne ale jeszcze zobacze to co napisales a o tej klapie gaszacej czytalem wlasnie juz na forum i pytanie mam czy od tych wstrzasow przy gaszeniu silnika jakies podzespoly lub czesci bardziej sie zuzywaja? czy tylko tyle ze zatrzesie przy gaszeniu i na tym sie konczy?, nie liczmy poduszek pod silnikiem bo te raczej napewno musza przez to bardziej "pracowac"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.