Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam . Mam pytanie dotyczące utrzymania bmw z tym pięknym silniczkiem . Jeśli ktoś posiada to proszę o wypisania jakie są najczęstsze wymiany jak z rozrządem i kosztem części do tego motoru .
Opublikowano
Powinieneś w 2tys z robotą z palcem w tyłku się zmieścić :) Ale te silniki i następcy czyli M54 mają bardzo wytrzymałe rozrządy. Później w e60 zaczynały się cyrki. Pół mln rozrząd wytrzyma jeśli lany był odpowiedni olej.
Opublikowano

Z olejem zgodna, tylko kupując używkę nie wiadomo co było lane. Jak rozrząd 2k, to bym dla własnego spokoju zrobił i jeździł kolejne pół miliona km.

Swoją drogą utrzymanie silnika to tylko kropla kosztów...

Opublikowano
Sprzęgło ponad 600zł - w 520i 350zł, cewki po jakieś 250 zł,czujniki wałka i wału 300zł sztuka, termostat ok 50zł,wiskoza 200- 250zł, pompa wody 80zł, - co jeszcze masz na myśli? przeciez ceny cześci nawet na allero możesz znac w 5 minut
Opublikowano
Może kolega pyta, co się może w szczególności zepsuć i jakie są tego koszty. A i tu odpowiedź jest prosta: w BMW wszystko się może zepsuć, nawet rzeczy których by się nie podejrzewało o to :norty: Ale wszystko jest w odpowiednich działach forum już bardzo ładnie opisane.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w BMW wszystko się może zepsuć, nawet rzeczy których by się nie podejrzewało o to :norty:

Tak jak w każdym innym aucie i to do tego w takim które ma 10-15 lat.

Jest przecież dział specjalnie do tego ale komu chce się czytać ponad 100 stron o usterkach :mrgreen:

I najlepiej założyć nowy temat i to znowu o 528(nawet na tej stronie jest jeden porównawczy z 3,5).

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Tak jak w każdym innym aucie i to do tego w takim które ma 10-15 lat.

 

I tak i nie. Jakoś na forach japończyków działy o usterkach są znacznie krótsze ;)

Opublikowano
Z olejem zgodna, tylko kupując używkę nie wiadomo co było lane. Jak rozrząd 2k, to bym dla własnego spokoju zrobił i jeździł kolejne pół miliona km.

Swoją drogą utrzymanie silnika to tylko kropla kosztów...

 

Nie ma sensu robić bo rozrząd w tych silnikach daje o sobie znać wcześniej i można na tym jeździć. Nowsze silniki nie hałasują i łańcuchy się zrywają. Silniki benzynowe w e39 mają bardzo porządne rozrządy. Zresztą nie widać na forum by komuś się zerwał łańcuch. A można wejść na tematy e90. Jest tego na pęczki.

Opublikowano
Co racja, to racja. Jeśli z rozrządem się nic nie dzieje, to nie ma co tego dotykać. W e38/e39/e46 silniki są nie do zdarcia jeśli odpowiednio się o nie dba i nie naprawia tanim kosztem. A nowsze nie są już tak solidne i w życiu takich przebiegów nie zrobią - polityka wszystkich marek samochodowych i przykład, który zawsze będę przytaczał czyli mercedesa w124 i jego następcy - okularnika.

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
w e46 po lifcie były silniki które już należą do o wiele bardziej problematycznych tak samo w e39 i e39 w v8 po lifcie są nieszczęsne mało trwałe vanosy które kosztują ok 10tys zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.