Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam e36 318 TI. Po diagnozie na impie wyskakuje mi jeden błąd:

128 Vehicle speed (Signal wheel sensor) 

Error Frequency : 1
Logistic counter: 88
Engine speed 3400.00 rpm
Load signal 2.60 ms
Speed 0.00 km/h

 

Błąd po usunięciu wyskakuje ponownie podczas jazdy po około 20 - 30 minutach. Gdy błąd pojawi się w inpie to auto zaczyna mulić, a odcięcie pojawia się przy 5500 na każdym biegu. Dodam tylko że w inpie Speed mam cały czas 0 km/h (inne wartości są zaczytywane poprawnie) a na desce prędkościomierz pokazuje poprawne wartości. Błąd pojawia mi się od jakiegoś czasu, w między czasie zmieniłem dyfer wraz z czujnikiem VSS więc nie wiem czy to możliwe żeby dwa różne czujniki były walnięte? Nowy zamontowany dyfer i czujnik były używane. Czy sygnał z VSS idzie najpierw na deskę do zegarów a później do kompa? Zastanawia mnie czemu zegary pokazują dobrą prędkość a inpa cały czas 0km/h. Jak odłączę całkowicie VSS to zegary przestają pokazywać prędkość. Wygląda tak jakby do zegarów sygnał z VSS dochodził dobry ale już do kompa nie.

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest tak jak piszesz.Sygnał z czujnika VSS biegnie do zegarów a stąd do sterownika.Sprawdz kabel między zegarami a sterownikiem,ale ja obstawiam na 99% ubite zegary.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Witam,

właśnie wymieniłem zegary i inpa nadal nie pokazuje speed, cały czas jest 0 km/h, reszta parametrów jest poprawnie wyświetlana. Jakieś pmomysły co jeszcze może być problemem, wymieniony jest czujnik VSS i zegary a problem występuje. Z góry dzięki za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najpierw wykluczamy to co najtańsze czyli sprawdzenie wiązki a potem możemy brać się za wymianę zegarów.Sprawdziłeś wiązkę między zegarami a kompem?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
skoro zegary pokazuja wartosci poprawne to czujnik w dyfrze musi byc rowniez sprawny. Może tutaj chodzi o ktorys czujnik ABSu przy kole tylko nie mam pomyslu dlaczego z tego powodu mialo by zamulać się auto. Pomyslalem rowniez o zlym stanie przewodow z czujnika w dyfrze ale wtedy zegar tez by wariowal.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.