Skocz do zawartości

E36 - Grzeje się i problem z włączaniem LPG


ParaTodas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Kilka dni temu gdy podczas jazdy po mieście zauważyłem, że wskazówka idzie powoli w strone czerwonego pola. Przy parkowaniu było już blisko czerwonego pola i otworzyłem maske. Zobaczyłem, że korek troche wybiło i parowało strasznie. Odczekałem, dokręciłem korek i wróciłem do domu z miasta bez takiego objawu(Troche tylko za pion wystawała wskazówka).

 

Dzisiaj jadąc na miasto zauważyłem, że coś nie chce się przełączyć na lpg, nawet jak wskazówka osiągnęła pion. Po chwili w końcu załączył się gaz i po chwili zaczęła wskazówka iść w strone czerwonego pola. Dojechałem na miejsce parkingowe przed czerwonym polem na szczęście. Znowu bardzo parowało i zauważyłem, że spod zbiorniczka kapie troszeczke. Odczekałem, odkręciłem, zakręciłem korek. Sprawdziłem węże i wąż prawy górny gorący, po lewej letni. Na dole pod zbiorniczkiem letni i chłodnica zimna (u góry przy wlewie płynu ciepła).Później wracając do domu po chwili przełączył się na gaz, wskazówka zaraz osiągnęła pion i tak dobre pare chwil trzymało pion. Ale zaraz znowu zaczęło się grzać, że zatrzymałem się i nie dojechałem do domu. Ta sama sytuacja z wężami i chłodnicą oraz parowanie. Do tego jeszcze trójnik na przewodach od reduktora lpg do wtrysków zamrożony i syczy. Dokręciłem opaski i przestało syczeć, zauważyłem też spocony reduktor. Natomiast syczy u dołu zbiorniczka płynu chłodniczego.

Patrzyłem na korek wlewu oleju oraz na bagnecie i nie ma mazi.

Prośba - pomocy ... co tu zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie szkoda Ci silnika by tak jeździć? Raz widziałeś że się gotuje to zamiast znaleźć przyczynę to jeździsz tak autem :duh:

Jak zimna chłodnica to termostat do wymiany. Przegrzewałeś ten silnik nie wiadomo też w jakim stanie jest płyn. Pewnie ma obniżoną temp wrzenia z racji wieku lub źle działającego układu chłodzenia i przez to że przegrzewałeś cały czas silnik on zaczynał wrzeć i się zam zapowietrzał.

Reduktor wtedy wywala z gazu jak nie ma płynu i dodatkowo może pokryć się lodem.

Wymień na początek termostat NIE JEŹDZIJ AUTEM i porządnie je odpowietrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z odpowietrzania. Ciemno się już zrobiło, więc sobie odpuściłem na dzisiaj.

Gdy już na włączonym silniku odpowietrzałem to włączył się po jakimś czasie lpg i cały czas się utrzymywał.

Dobry znak zauważyłem taki też, że lewy wąż też zrobił się gorący ale w sumie przy wejściu do chłodnicy już był tylko ciepły

Wąż ten chudy pod zbiornikiem w ogóle się nie nagrzał.

Podczas odpowietrzania nacisnąłem linke gazu i strumienia nie było... ( pompa czy to może być przez zapowietrzenie ???)

Płyn przy odpowietrzaniu wybijało ale bez bąbelków i bardzo delikatnie się ulewało.

Jeszce raz jutro z rana doleje płynu i zaczne odpowietrzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.