Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam problem z tylnymi kołami, po założeniu nowych felg (wszystkie w tym samym rozmiarze) jedna felga jest bardziej schowana w nadkolu od drugiej. co moze byc przyczyna ? na poprzednich felgach roznica byla malutka ale teraz to widac jak cholera
Opublikowano
sprawdź et w kołach jesli jest takie samo to gość od którego kupiłeś auto już coś pewnie grzebał :) przy zawieszeniu
Opublikowano
no innego wyjścia nie ma nie ma innej przyczyny , weź miarkę i zmierz od np. mostu do piasty z jednej i z drugiej strony
Opublikowano
mój znajomy kupił trafica niby bez wypadkowy a malowany był dla tego bo jak niby zrywali reklame to lakier zszedł :) no i okazało sie że 3cm jest przesunięta oś i nie można ustawić zbieżności :) ale nie ma to jak kupić auto od jakiegoś gnoja :)
Opublikowano
może to głupie co napisze ale roże rzeczy sie zdażaja sprawdzales felge od srodka czy czasem poprzednik nieuzywal pierscieni dystasowych i poprostu jeden sie przykleil i nik go przy zakladaniu niezauwazyl
Opublikowano
nie tego nie sprawdzalem bo jestem za granica a wracam dopiero na przyszly weekend dlatego prosze o porady co sprawdzic jak wroce bo takie czegos nie moze byc
Opublikowano
ogolnie to bez przejrzenia autka ciężko coś doradzić i jesli twierdzisz ze auto nie było tłuczone ,to tak pomyslałem że może wyrwałes zawieszenie mostu ,choć niewiem czy az tak by ci sie przesunelo zawieszenie trzeba poprostu wejsc pod samochod obejrzec potem cos mozna stwierdzic
Opublikowano
ok dzieki za rady, wroce to pojade na stacje diagnostyczna bo i tak musze zbieżność ustawic to od razu spojrzymy na zawieszenie. myslalem ze ktos po prostu przerabial taki temat ;)
Opublikowano

Przy każdym tylnym kole są 3 wahacze.

http://realoem.com/bmw/diagrams/q/b/17.png

Nr 5 180 zł

Nr 13 700 zł

Nr 1 2000 zł

 

Ceny podane przez http://www.czescidobmw.pl dla 320d w sedanie. Interesowałem się tym, gdyż jeden wahacz mam krzywy "Nr 5" i w razie jakby był krzywy jakiś inny to wiem na czym stoję. Sprawa jest niejasna, bo nie ja skrzywiłem wahacz tylko poprzedni właściciel. Dodatkowo pojechałem do znajomego blacharza. Obejrzał dokładnie wszystkie progi itp. itd. Rama nie jest krzywa. Sprawa wyszła przy ustawianiu geometrii 3D.

Warto zajrzeć pod auto. Może ktoś kiedyś trochę driftował i zahaczył jakiś krawężnik. Felgi zmieniłeś na większy rozmiar? Sprawa jest tego typu, że jeśli felga jest mała, zawieszenie wysokie to odchyłek tak nie widać. Jeśli obniżysz auto, założysz duże koło to odchyłki wychodzą.

Czy taki odchyłki mogą dawać też mocno zużyte tuleje tylnego zawieszenia?

Opublikowano
Sprawdź najpierw geometrię 3D. Zresztą jak u mnie wyszło, że z tyłu jest coś nie tak to od razu diagnosta zaczął wszystko sprawdzać i stwierdził krzywy wahacz. Czy coś jest jeszcze nie tak wymaga dokładniejszego sprawdzenia w warsztacie. Wybierz się też do kogoś kto się zna na blacharce żeby sprawdzić czy rama jest prosta. Na forum ktoś kiedyś rzucił hasło, że to może być skutek zużytego zawieszenia. Ale nie wiem czy chodziło mu o amortyzatory, sprężyny, czy o tuleje tylnego zawieszenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.