Skocz do zawartości

E36 M52B25 - Pompa wspomagania układu kierowniczego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niestety padła mi pompa wspomagania układu kierowniczego. Dzwoniłem do dwóch warsztatów zajmujących się regeneracją i jak do BMW E36 M52B25 takich rzeczy nie regenerują.

 

Tu mogę mieć nową pompę za 430 zł + 21 wysyłka - MEYLE

http://allegro.pl/listing...p?us_id=2631997

 

lub

 

niby po regeneracji ZF za 380 zł

http://allegro.pl/pompa-w...3472165963.html

 

Nie wiem czy tam można zregenerować, facet mówił i jakiś trybikach, zaworach, że niby to jest wymieniane na ZF.

 

 

Co radzicie? Albo jeszcze coś innego.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Mogę spytać jakie objawy towarzyszą awarii pompy. Pytam bo mam dziwny problem, w moim 323i z silnikiem M52B25 od kilku dni zdarza się że kierownica pracuje z dużym oporem, niezależnie od prędkości. Nie wiem co może być przyczyną, przypuszczam że może to być pompa, magiel lub jakiś mechaniczny opór na kolumnie. Dzięki za każdą wskazówkę.

 

Kłaniam się nisko i witam wszystkich formumowiczów. To mój pierwszy post.

 

Wojtek

Opublikowano

żle pracującą pompę z reguły słychać

jest takie wycie przy skręcaniu

sprawdż olej w zbiorniczku,jeżeli jest czarny to go wymień

kiedyś miałem takie przycięcia,polałem po kolumnie WD-40 i jest OK

Opublikowano

Pompy nie słyszę. Poziom ATF jest OK, kolor jest ciemny więc zacznę od wymiany płynu.

 

Emir55, rozmumiem, że żeby wyczyścić przesmarować kolumnę dobierałeś się do tego od strony kierownicy po zdjęciu obudowy, tak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.