Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie uzyskałem taką informację:

 

SFZ: Resistance, firing circuit, belt tensioner, driver, too high

 

Najlepiej byłoby gdybyś podpiął się pod ISID jeśli masz taką możliwość oczywiście.

Opublikowano

Z angielskim to tak sobie u mnie,facet chyba podaje tam wartosci oporowe jakie powinny byc,sprobuje zalatwic takie oporniki o tych wartosciach i zaloze "na sucho",

jezeli to pomoze to kupie te napinacze,narazie dzieki za wskazowke,napisze jaki bedzie efekt. :cool2:

Opublikowano
Expert w podanym przeze mnie linku twierdzi, że przyczyna wystąpienia w/w błędu może leżeć po stronie oprogramowania. Oczywiście jeśli wartości rezystancji mieszczą się w normie. Dodatkowo pisze również, że napinacze pasów z tamtego okresu (czyli 2004) były wadliwe i gdy aktualizacja oprogramowania nie naprawi błędu proponuje je wymienić.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

Tomas_2001 napisz czy udało Ci się rozwiązać ten problem ja mam identyczny błąd ta sama treść i kod. Wymieniłem w swojej e60 napinacz i dopinacz po 2 miesiącach zapalił się ten błąd moge go usunąć ale po kilku dniach zapali się ponownie. Dziwne jest to że wczesniej miałem inną e60 i był też identyczny problem.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Podpinam sie do problemu... Ten sam blad.. Ta sama sytuacja.

 

Czasem po usunieciu bledu jest ok. Zadnej czerwonej kontrolki przez jakis czas.. Ale ta wraca...

F30 330i, 252 hp, xDrive, 2017
  • 5 lat później...
Opublikowano

Dzień dobry,


Odkopię lekko temat. Pojawił mi się dokładnie taki błąd 9af4. Po skasowaniu błędu, wszystko jest dobrze, do momentu ponownego odpalenia auta. Z początku miałem również błąd maty pasażera, ale rozwiązane zostało to emulatorem. Teraz normalnie komputer woła o zapięcie pasów przez pasażera, więc ta strona jest ok.

Po stronie kierowcy wyskakuje wspomniany błąd 9af4, ale komputer również woła o zapięcie pasów w trakcie jazdy więc to nie napinacz.

Rozebrałem słupek oraz boczek fotela, aby dostać się do pasa bezpieczeństwa ponieważ były jakieś tematy na forach, o drugim napinaczu pasa, niestety takiego u siebie nie znalazłem. Pas normalnie przykręcony do konstrukcji fotela.

Czy jest możliwość, aby winne były jakieś połączenia poduszki (luźne wtyczki?). Autem jeżdżę trzeci rok i z początku nie było problemów z poduszkami.

Dodatkowe błędy jakie wyskoczyły to:

1) 9891 - sprzączka pasa bezpieczeństwa (wykrywa nie zapięty pas);

2) 93FC - Podnapięcie.

Zastanawiam się czy winny może być akumulator, ponieważ zdarzało się, że z rana wyskakiwał błąd niskiego stanu naładowania akumulatora. Akumulator ma niecały rok i był kodowany. Ładowanie powyżej 14V.


Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i podpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.