Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Kolegów,

Panowie chciałbym się skonsultować w pewnej kwestii, nie działa mi obrotomierz oraz ekonomizer, najprawdopodobniej moduł abs jest uszkodzony, nie można się z nim połączyć. Niestety nie działa również klimatyzacja, mimo iż panel jest sprawny, czynnik jest, sprężarka, sprzęgło oraz wentylator są ok. Na WDS wyczytałem, iż jednym z warunków zasprzęglenia się kompresora jest prędkość obrotowa silnika powyżej 600rpm. Zwracam się zatem z pytaniem czy brak wskazań obrotomierza może mieć związek z brakiem zasprzęglenia kompresora? Czy ktoś być może zmagał się z podobnym problemem? Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może być uszkodzony sterownik ABS :cry2:

Świeci Ci się kontrolka ABS i ASC?

Opublikowano
Nie, jedynie kontrolka (!), nie można połączyć się z modułem ABS przez kompa więc zapewne sterownik, mam ten nieszczęsny 5.7, dokręcany do pompy w komorze silnika.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale obrotomierz nie idzie przez ABS, ja jeździłem bez sterownika ABS kilka tygodni, i jedynie nie chodził prędkościomierz, ekonomizer i tempomat. Obrotomierz normalnie hulał, i klima także.
Opublikowano
A czy wiesz może w jaki sposób idzie sygnał obrotomierza w mojej wersji? DME Siemens MS42. Sygnal idzie z dme do zegarów jednym kabelkiem, CANem czy może jeszcze w inny sposób?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.