Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc,

 

mam BMW z silnikiem 1.8 benzyna 115 KM, rok produkcji 2002. Zastanawiają mnie stosunkowo niskie obroty silnika, na biegu jałowym są rzędu 600 - 700 obrotów na minutę. Zaleta jest taka, że przez niskie obroty silnika mam niskie spalanie paliwa. Jednak mam tak, że przy zmianie biegu, w czasie wciśnięcia sprzęgła i przerzucenia biegu, obroty spadają i przy opuszczaniu sprzęgła czuję lekkie szarpnięcie. Żeby zniwelować efekt szarpnięcia lekko dodaje gazu przed opuszczeniem sprzęgła. Auto mam od ok. 3 miesięcy i nigdy wcześniej nie prowadziłem BMW, więc nie wiem czy to nie jest standardowe zachowanie w tej marce.

 

Jak u was wygląda sytuacja? Czy macie obroty w podobnych granicach? Czy łatwo jest regulować obroty, domyślam się, że komputerowo?

Jak wygląda u was sposób jazdy (szarpnięcia przy zmianie biegów) ?

Opublikowano
Na pewno nie powinno tak być...Być może coś ze sprzęgłem,ale ekspertem na odległośc to nikt nie jest na forum :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.