Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Jestem nowy i mam problem.

Posiadam e39 z 2001roku z silnikiem 2.0d.

Jestem na urlopie w Chorwacji i pękł mi pasek-nagle-dowiedziałem się że chodzi o model 2030. Na szczęście zdążyłem dojechać do mojej miejscowości.

Zacznę od początku-wcześniej przejechałem ik 250 km i nic się nie działo. Samochód dtał ok 30minut i ruszyłem ,po ok 100m włączyła mi się kontrolka ładowania i zgasł silnik. Zepchnąłem auto na bok ,nie chciał odpalić. Próbowałem go kilka razy (może ok 5x) odpalić ale nic to nie dawało. Zdiagnozowałem usterkę jako urwany pasek(ten duży). Porwał się w drobny mak. Czy mogłem coś uszkodzić> Czy silnik nie powinien zapalić nawet wtedy jak pasek jest urwany?

Opublikowano
Ile tak jechałeś? Nie powinieneś nic uszkodzić o ile auto się nie przegrzało, ale normalnie powinno odpalić. Oby to nie coś grubszego w silniku. 2.0d do trwałych nie należy
Opublikowano

Witam.

Myślę, że pasek nie urwał mi się wcześniej bo przejechałem 260 km i nic nie było. Po przejechaniu tego dystansu zatrzymałem się pod sklepem na ok 30 min i dopiero po ruszeniu (przejechałem ok 300 metrów) zapaliła mi się kontrolka ładowania i zgasł samochód. Do teraz nie mogę go odpalić silnika bez paska. Czy ma jakieś zabezpieczenie, że silnik nie pali? Czy powinien zapalić bez paska? Zaznaczę, że krótszy pasek od klimy jest założony i nie spadł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Silnik powinien ci spokojnie bez paska odpalić. Ja odpalałem zarówno swój, jak i 2,0d.

Ale tak jeździć nie wolno, bo pompa wody nie ma napędu i przegrzejesz silnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.