Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, mam małą zagwozdkę którą nie wiem jak rozwiązać

, otóż przed swapem na b25 miałem b20 na oryginalnej jednej rurce, były oryginalne katy i auto brzmiało bardzo fajnie, basowo( fakt faktem że w końcowym tłumiku była przepalona góra i zrobiła się tam dziura) , teraz kupiłem wydech środkowy i końcowy (bez portek) od b28 żeby było jak w ori dwururka jak przystało na b25. Katy mam wycięte i wspawany w to miejsce tłumik. Końcowy od b28 jest w świetnej kondycji wizualnej ale i chyba mechanicznej również bo brzmi cicho i za bardzo metalicznie. Chciałbym aby auto brzmiało basowo bo teraz jest bardzo metalicznie(prawdopodobnie temu że nia ma katów) Jedni proponują abym przeciął końcowy tłumik i wyjął wygłuszenie i że niby wtedy ma się podgłośnić ale czy będzie basowo tego nikt nie wie, drudzy mówią żeby kupić i wspawać strumienicę zamiast tego tłumika, a jeszcze inni zmianę tłumika końcowego na jakiś sportowy basowy lub przepalony końcowy od b25, tyle że takie są albo drogie albo mi się nie podobają bo wolałbym zachować w oryginale tłumik. Kto może doradzić mi coś sensownego? Może ma ktoś na sprzedaż tanio jakiś fajny końcowy albo chce się zamienić?

oto link jak brzmiało b20:

i do tego dzwieku chcialbym powrocic

a to link jak brzmi obecne 2.5; http://www.youtube.com/watch?v=Mi9xbkjhJuk

Opublikowano

niestety po wycięciu katów nie uzyskasz już takiego brzmienia jak fabryczne

strumienica tylko pogorszy sprawę,tak samo rozbebeszenie końcowego

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.