Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Co sądzicie o tej E30? Na zderzaku został korek po LPG, ale sprzedawca twierdzi, że gaz był założony do starego silnika. Podobno ten nie był zagazowany. Czy da to się jakoś sprawdzić? Z góry dzięki za pomoc.

 

http://allegro.pl/bmw-e30-1-8is-1988-r-i3448527583.html

 

Dane pojazdu

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBAAK150902338947

Kod typu 1015

Typ 316I (EUR)

Typoszereg E E30 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M10

Pojemność skokowa 1.80

Moc 0

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)

Tapicerka (0274)

Data prod. 1988-03-02

 

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S324A FRONT-UND HECKSPOILER Spojler przedni i tylny

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone

S464A SKISACK Worek na narty

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, taki samochód trzeba obejrzeć na żywo bo po zdjęciach można tylko powiedzieć, że:

- Trzyma sie kupy

- silnik z E36, burdel pod maską, stożek :-| brak osłony visco - nie wróży to dobrze przeprowadzonego swapu

- lampy typu wytrzeszcz, podejrzane nakładki na progach

 

W tych wozach najważniejszy jest stan budy i żeby to jakoś jeździło bo jak coś się spieprzy w druciarsko rzeźbionym swapie to mało kto się potem w tym połapie. Do Łomianek daleko nie masz, tak więc ten...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę obejrzeć to autko. Wezmę czujnik do sprawdzenia grubości lakieru i zrobię wstępną selekcję. Jak będzie ok to myślę, żeby ją zabrać do mechanika na przegląd przed zakupem, bo sam się nie znam na tym czy swap przeprowadzony ok, czy nie.

Jakieś sugestie na jutrzejsze oględziny? Na co zwrócić uwagę? Na czym się bardziej skupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzeć na budę - poza oczywistościami jak podłużnice itp to zajrzeć pod te nakładki, obejrzeć progi.

Doły błotników, kwadraty na podnośnik kolumnowy (są mniej więcej na wysokości łączenia progu z błotnikiem), podłoga. Jak kwadraty zgnite to na 99% do roboty narożniki podłogi.

Pod maską półka pod aku i okolice puszki bezpieczników, kielichy, czy buda nie pęka przy kielichach, łączenie kielichów z podłużnicami. Podszybie po obu stronach.

Tylne nadkola, wyjąć tapicerki z bagaznika i obejrzeć nadkola od wewnątrz i tylne kielichy. Zajrzeć w obie kieszonki, uwielbiają rdzewieć.

Pas tylny, szczególnie przy uchu holowniczym i nad lampkami rejestracji.

Obejrzeć okolice wlewu paliwa, doły drzwi, rant klapy bagażnika.

Pas przedni - czy nie pogięty, na zdjęciach wygląda tak sobie z tego co widać (a widać niewiele)

 

Pomacaj wykładzine, zwróć uwagę na okolice pedału gazu i narożnika przy podstopnicy - czy nie jest mokro albo czy nie ma plam. Wydaje mi się ze na foto widać rdzawą plamę przy pedale więc pewnie gnije tam, ale to standard ;)

Z tego co widzę to nie ma szyberdachu więc jest szansa że będzie w miarę zdrowa.

 

Kwestie techniczne najlepiej ocenić na przeglądzie przedzakupowym jeśli się nie znasz :cool2:

 

Za tą kasę to już można trochę wymagać, szczególnie od swapowanego 4 cylindrowca.

 

Daj znać po oględzinach, ciekawy jestem co zastaniesz na żywo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.