Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,problem jak w temacie,podciśnienie jest tak duże,że nie można odkręcić korka wlewu oleju,silnik aż gwiżdże,po odłączeniu przewodu odmy i zaślepieniu go wszystko wraca do normy.Napisze jak do tego doszło,poprzedni właściciel jeżdził na oleju mineralnym i chyba nigdy go nie wymieniał,pokrywa zaworów była pokryta centymetrową czarna mażią ,po wyczyszczeniu pokrywy zaczęły się problemy.Szukałem na forum, ale problemy z odmą mają tylko Jedynki z dieslem.Pytanie, gdzie i czy silnik 116i ma zawór na odmie? Czy macie jakieś pomysły jak to naprawić ? Bardzo proszę o podpowiedzi.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Pomoc otrzymałem,ale nie napisałem jak problem rozwiązałem a może komuś to pomorze .Otwór w kolektorze ssącym zaślepiłem, rurkę z pokrywy zaworów przedłużyłem i podłączyłem do obudowy filtra powietrza i po problemie.Jeszcze raz dziękuje za pomoc
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Nie wiem jak w silnikach 116i N45 ,ale w N42 i N46 to odma jest podstawowym problemem,wiec nie tylko w dieselu jak napisales.Pozdrawiam

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.