Skocz do zawartości

e46 silnik N42 pomiar cisnienia oleju


solarz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dokonałem pomiaru ciśnienia oleju w silniku n42 na rozgrzanym silniku wyszło ze na biegu jałowym (~700obr/min) ciśnienie wynosi 1,4 bara, wraz ze zwiększaniem obrotów ciśnienie rośnie do momentu osiągnięcia ciśnienia 2,2 bara(~2400obr/min), ta wartość się utrzymuje do momentu osiągnięcia przez silnik 3400obr/min.(od 2400 do 3400 obr/min brak wzrostu cisnienia)

Po przekroczeniu tej wartości obrotow ciśnienie gwałtownie skacze do 3,8 bara po czym powoli opada do wartości 2,8 bara i na tym poziomie wartość ciśnienia utrzymuje się dla tych obrotów.

W obszarze powyżej wartości ciśnienia 2,2 bara , wartość ciśnienia zmienia się wraz ze zmiana obrotów w obu kierunkach(wzrost, spadek). Jeśli ciśnienie spadnie do wartości 2,2 bar nastepuje gwałtowny spadek do 2 barów.A dalsze opadanie ciśnienia zmienia się wraz z obrotami do wartości 1,4 bara.(wolne obroty).

Zmiana ciśnienia powinna się zmieniać wraz z obrotami w całym zakresie. A umie się dzieje cos dziwnego? :duh: Nie wykluczam tez ze manometr sie uszkodził(w trakcie sprawdzania)

 

Proszę o wasza opinie

Jakie powinny być prawidłowe wartości cisnien?

Z góry dziekuje za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.