Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dopiero zaczynam przygode z BMW.Posiadam bmw e36 compact, auto zarejstrowane jest jako 1.8ti 85kw (czyli 115km) z tego co wiem 1.8ti maja 140km, wiec zapis ten rozumiec mam jako błąd? Patrzylem silniki compact'u i nie ma chyba 115to konnego?
Opublikowano

Nie było compacta o takiej mocy.

Masz taki silnik?

http://users.belgacom.net/ddddv/engines/1800_gr.jpg

czy taki:

http://users.belgacom.net/ddddv/engines/1900_gr.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Euleke, ale nie było w e36 diesla 1,8 o takiej mocy. Był co prawda 318tds, ale on osiągał 90KM. A kolega ma albo błąd, wynikający z niewiedzy ludzi pracujących w wydziale komunikacji. Pewnie pomylili compacta z coupe i z tego wynika błąd...ale nie wnikam. Niech wskaże jaki ma silnik w powyższych zdjęć i sprawa będzie rozwiązana.

 

PZDR>

Opublikowano
mam jeszcze jedno pytanie, otoz auto slabo sie zbiera do 3 tys obrotow jedzie bardzo słabo obroty szybko podbijaja w gore a predkosc wolno rosnie, bylem u mechanika i powiedzial ze sprzeglo sie slizga i dlatego tak sie dzieje. Czy moze to byc przczyna tej usterki cz po pprostu te silniki tak maja, bo czytalem troche i zdarzaly sie takie opinie.
Opublikowano
Sprzedaj to i kup nówke z salonu-jak cie nie stać to mpk bo jak coś takiego czytam że nie jesteś w stanie rozróżnic czy sie sprzegło ślizga..to oczy mi krwawią .. no chyba ze mechanika opłacisz i będziesz go woził ze sobą... innej opcji nie widze co do dalszej twojej eksploatacjii starego samochodu..
Opublikowano
Na pewno Ty kupujac pierwsze auto byles wszystko wiedzacy i wiedziales co jak i dlaczego dzieje sie z Twoim samochodem. Jak bys nie zauwazyl fora zrobione sa to po by pytac jak czegos nie wiesz, wiec nie potrzebuje zeby moj samochod nadzorowal mechanik 24h/7.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Grzesiek, nie bądź taki kozak. Napisz ze miechanior jest do bani i niech go zmieni na szybko.

Ślizgające się sprzegło objawia się poźlizgiem, co obrazuje fakt znaczenego wzrostu obrotów a nie przekłada się to na prędkość. Praktycznie wygląda to tak żę ruszając wolno wszystko może być ok. Ale jak chce ruszyć szybko nagle się ogazuje ze masz odnickę na 3 biegu a masz tylko 40 km/h.

 

Masz gazownie, w dodatku to tego silnika tego typu (I gen, na śrubkę), że świadczy przynajmniej o niesamowitym skąpstwie osoby montującej taką instalację. nie wspomnę o tym, że żaden gazownik nie powinien montować tego typu instalację do takiego auta.... I tu jest pies pogrzebany. Pewnie zła regulacja, kilka strzełów gazu zadbały o to by osprzęt silnika (przepływka, krokowy, może i nawet przepustnica) poszedł się jebać. (sory mod. ale nie mogłem się oprzeć jak oglądam LGd vs FCB). Wieć pewnie masz trochędo ogarnięcia w tym aucie, a na wstępnie zacząłbym od wypierniczenai gazu i dostania go na benzynie. A wtedy sekwencja i śmigasz jak lala. Ale pewnie wszystko to będzie kosztować tyle co dałeś za auto...:) A moje jeźdzącej e30 nikt za 3 koła nie chce :(

 

PZDR>

Opublikowano
Nie jestem kozak i daleko mi do niego .No ale jeśli ktoś nie potrafi wyczuć ze w aucie ślizga się sprzęgło no to wybacz.Jest kompletnym laikiem no i niestety skazanym na pożarcie warsztatom bo co mu nie powiedzą to przyswoi..No bo sie zwyczajnie nie zna :|Nie masz tam żadnych znajomków ogarniętych,którzy wsiedli by do tego auta przejechali się nim i powiedzieli co jest do roboty?
Opublikowano
podpinając się pod temat compacta, dawno temu to czytałem i nie potrafię teraz znaleźć informacji - od jakiego rocznika w e36 compact były monotwane szerokie listwy boczne?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.