Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mógłby ktoś napisać który silnik będzie mniej awaryjny? Próbowałem znaleźć takie info przez google ale bez powodzenia... W ogóle się nie znam w temacie BMW, a szykuję się do kupna pierwszego i celuję w e39 sedan (2.5 pojemność większego nie chcę przynajmniej na razie , chciałbym aby silnik był jak najmniej awaryjny i żeby współpracował z LPG) ... Czytałem tylko że m54 jest nowszym silnikiem, więcej elektryki itd ( poprawcie jeżeli pierdoły piszę )czyli może być kosztowniejszy w naprawach i bardziej podatny na awarie ? I może się to komuś nie spodoba ale chciałbym LPG wstawić tu na forum widziałem posty że m54 się totalnie nie nadaje do LPG jakieś dodatkowe korekcje są potrzebne czy coś ... a na forum o lpg widziałem że goście proponowali gotowe podzespoły i pisali że będzie hulać. Jak możecie to doradźcie który będzie lepszy. POZDRAWIAM

Opublikowano

hej. mam M54B30 i jakieś 2 miesiące temu po około 3 latach użytkowania na benzynie założyłem gaz. Jak na razie zrobiłem ponad 5kkm i nie odczuwam ani braku mocy na gazie ani nie mam problemów z silnikiem. Auto jest o połowę tańsze w eksploatacji i myślę że gaz zwróci mi się w pół roku. Oczywiście podstawa to dobra instalacja, kumaty gazownik i warto zainwestować w lepsze świece zapłonowe. Szukaj zadbanej 3-litrówki :) mocy więcej niż 2,5 o 40 KM a spalanie podobne bo silnik mniej się męczy :)

 

 

 

albo 2,8 przed liftem :)

"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Opublikowano

nietrzymanie mocy? jedyną dużą wadą to jest duże spalanie oleju przez silnik a z ubytkiem mocy nie spotkałem się jeszcze ale myślę że mnie to nie dotyczy, bo zregenerowałem ostatnio disę, tydzień temu wymieniłem uszczelniacze zaworowe i zregenerowałem vanosy (beisan) przy okazji korygując ustawienie rozrządu, zalałem valvo 5w50 i zrobiłem już ponad 600km, jestem w Tatrach i silniczek spisuje się świetnie a banan nie schodzi z ust.

 

a odnośnie gazu to mam staga 300 premium z korektą po OBD (chociaż w nowszych silnikach na pewno więcej może zdziałać ta autokorekta), wtryski hany niebieskie, reduktor AC red do 250KM, przewody faro, zbiornik 55l w koło (przydałby się większy... ) i to chyba tyle... po założeniu okazało się że mógłbym mieć BRC za 300 zł drożej. gdybym wcześniej się o tym dowiedział bez wahania bym wybrał BRC

"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Opublikowano

Nie powinny być czerwone wtryski ?

Ja takie mam i ponoć takie powinny być ?

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
jakbym miał dwa litry to pewnie byłyby odpowiednie ...
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.