Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich uśmiglonych

 

szukając w wyszukiwarce podobnych historii niby wyszło,że to wina zapowietrzenia układu,ale borykam się z tym problemem od dawna i byćmoże do zapowietrzenia doszła jakaś DODATKOWA USTERKA :idea:

 

1.od lata miałem mikrowyciek z układu chłodzenia :!:

2.w mrozy -25 stC zwiało mi sporo płynu,jeżdziłem tak z 3-4 dni-czujka poziomu też zamarzła i komunikat nie wyskoczył :mad2:

3.wyciek usunięty,leciało spod klamry fabrycznej :!: poziom płynu stoi w miejscu

4.płyn uzupełniony,na str pasażera leci syberia :?:

5.pierwsze odpowietrzanie i już z deka cieplej :!:

6.a.po 4-5 razach pasażer ma gorąc na nogi,a natwarz z prawej i lewej letnie ledwo :?: :?: :?:

6.b.u kierowcy wszystko OK z nawiewem

7.z tego wielkiego nawiewu na środku pulpitu od góry też od strony pasażera leci letnie

8.regulator temperatury na pasażera działa,tzn reguluje w pełni nawiew na nogi,reszta się jakby zawiesza przy temp.20-22 porównując z ustawieniem regulatora od kierowcy :idea: :idea: :idea:

 

9.elektrozawór chyba odpada bo by wiało tak samo na całą stronę pasażera :idea:

10.może przekażnik jakiś poszedł---czasem po odpaleniu słychać cykanie jakieś :idea: :?:

11.jakiś czujnik temp.na pasażera poszedł może :?:

12.klapka któraś się zawiesza :?:

13.NADAL MAM ZAPOWIETRZONĄ NAGRZEWNICĘ :?: :?: :?:

14.wszystkie węże są gorące tak samo :!:

 

Za wszelkie info,porady,sugestie WIELKIE DZIĘKI.

 

JACA

Opublikowano

Witaj,

Moim zdaniem padl Ci tak zwany miecz sterujący-znajduje sie on glęboko w środkowej konsoli-za panelem sterującym nawiewem, i dojść do niego można po wyjęćiu schowka od strony pasażera. Typowa przypadłość naszego modelu niestety!!! Nic innego jak sprwadźć go i jak trzeba to wymienić!!!

Pozdro

DEF

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

miecz powiadasz????????????

z tego co wiem to on steruje płynną regulacją mocy nawiewów,

A TA U MNIE CHODZI IDEALNIE,

a nie temperaturą :?: :idea: no chyba,że się mylę :idea:

ale go już przerabiałem tzn 4 rezystory mają identyczne odczyty na mierniku

został przelutowany,zmienione kondensatorki---w liczniku padły i prawdopodobnie tu też ich koniec się zbliżał :idea:

sprawdziłem i wszystkie wiążki na mieczu są w porządku

WYMIENIŁEM TEŻ TĄ USZCZELKĘ CO IZOLUJE PŁYTKĘ MIECZA OD KOMORY FILTRA

 

ZASTANAWIA MNIE TYLKO CZY MA JAKIEŚ ZNACZENIE CZYM SIĘ ODNAWIA TE 4 KLEKSY ŻYWICY/LAKIERU CO SĄ NA"OSTRZU MIECZA"

 

JA ODNOWIŁEM JE TAKIM CIĄGNĄCYM SIĘ KLEJEM CO PRZYKLEJANE SĄ CD GRATISY W GAZETACH

 

SKORO PANEL STEROWANIA niby działa---ale tylko na nogi :?: to raczej jest OK. :idea:

 

W MOIM PRZYPADKU JEŚLI JAKAŚ KLAPKA SIĘ NIE OTWIERA TO KTÓRA---JAK SIĘ DO NIEJ DOSTAĆ :?:

 

czy od strony silnika za zbiorniczkiem od chłodnicy jest jedynie wentylator :?: czy jakieś silniczki od nawiewów/klapek też

:?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.