Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Własnie doswiadczyłem błedu 5e20 " hydaulic unit pressure sensor" Zamierzam kupic abs pompe i zaadoptowac. Jednak jezdzac kilka dni wszystko było ok oprocz zoltej kontrolki az nagle zaczęły właczac sie inne tzn prawie wszystko co mozliwe na desce, przy czym auto prawie gasnie, skrzynia aut. przestaje dzialac, właczja sie wycieraczki, bład akumlatora, kierunkowskazy i wiele innych. Prosto na warsztat podłaczam kompa, błedy wszystkie co mozliwe w wiekszosci elektroniczne i nieznane. Tak sie zastanawiam czy ten abs moduł moze miec az taki wpływ na wszystko. Zrobilem wczoraj test akumlatora i ku zdziwieniu po 6 latach jego wartosci sa lepsze niz podane nominalnie. Aha czy ktos potwierdzi ze mozna kupic abs moduł o innych numerach niz orginalne bo prawie nie mozliwe zeby znalezc z takimi samymi. Dziekuje
Londyn
Opublikowano
ładowanie sprawdzone i wyglada ze ok, diody i szczotki w porzadku ale podłcze w czasie jazdy i zobacze co widac kiedy to sie dzieje.
Londyn
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Zmieniłem moduł ABS, adaptacja i problem z czujnikiem cisnienia zniknął. Zmieniłem rowniez akumulator mimo, ze stary wydawał sie dobry. Jednak choinka na desce dalej wystepuje, nieraz kilka dni ok, nieraz czesciej, przy czym łapie pełno błedow o zbyt wysokim napieciu. Sprawdziłem punkty masy, wzrokowo wszysko wydaje sie ok. CIezko było znalezc, ale wlasnie zamowiłem regulator napiecia wiec zobaczymy czy pomoze. Normalnie jestem nauczony ze kiedy problem ładowaniem to jest oczywiste, ze alternator czy okablowanie, a tu raz dobrze, a raz zle, zreszta problem z ładowaniem sygnalizuje kontrolka, a u mnie auto nie chce jechac na wielkim rondzie czy jakies inne dziwne rzeczy, a kontrolka od ładowania ani drgnie.... :?:
Londyn
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Na 100% masz problem z alternatorem lub regulatorem napięcia.

 

Jeśli zapisuje Ci mnóstwo błędów z wpisem "overvoltage" to znaczy, że napięcie w instalacji elektrycznej auta, wzrasta powyżej 16V i załącza się ochrona modułów...

 

Rozwiń sobie charakterystykę błędów a otrzymasz info, ile razy w jakich modułach i przy jakich warunkach i napięciu wystąpił problem…

 

Kontrolka od ładowania niestety w tym przypadku Ci się nie włączy, bo wzrost napięcia jest chwilowy a nie stały...i powoduje od razu choinkę na zegarch.

 

Przerabiałem ostatnio taki temat w E61 LCI. Przyczyną był alternator. Po naprawie problem nigdy nie powrócił...

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Dokładnie tak jest jak mowisz, overvoltage w kazdej z rozwinietych gałezi. Przy właczonym wyswietlaniu napieciu ładowania, czasem wskakuje na 16v i wtedy to sie dzieje, Dostałem orginalny regulator, jutro go montuje i zobaczymy czy dobrze trafiłem, mam nadzieje ze wymiana alternatora nie bedzie potrzebna :)
Londyn
  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Super, że się udało :cool2:

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.