Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Sytuacja wygląda następująco:

Jeździłem tak długo, aż zabrakło ropki. Auto zgasło. Zalałem z 8l. Wróciłem do domu i tu znowu zalałem paliwo za 100 zł (NEO -DieselEnegry)

Wyłączam auto i co? Silnik pracuje jeszcze 3-4 sek. Uruchamia się normalnie, tylko gasnąć nie chce od razu. Sporadycznie towarzyszy temu błąd "einspritzanlage".

Podłączyłem pod INPE i oto co wyszło:

http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z221/2215612/middle/1.jpg http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z221/2215612/middle/2.jpg http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z221/2215612/middle/3.jpg http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z221/2215612/middle/4.jpg http://www.galerieallegro.pl/views/2215612/1.jpg

http://www.galerieallegro.pl/

 

Dodam, że około 2 lata temu wymieniłem pompkę progową oraz regulator ciśnienia paliwa.

Znowu wymiana w/w podzespołów?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszystko to układ paliwowy, 1-ciśnienie na pompie progowej, 2- ciśnienie na CR, 3-coś z ciśnieniem CR przy starcie, 4-regulator CR.

Musiała ci pociągnąć syfu z baku, i poszło w silnik, albo jakieś lipne paliwo.

Spróbuj nalać dobrego paliwka, zmienić filtr i jeździć, przy czym coś gdzieś niedawno czytałem, że (chyba) na regulatorze nazbierało się syfu, i to przez niego silnik głupiał, i ponoć wystarczy czyszczenie, w każdym razie temat był max z przed 2 tygodni.

Opublikowano

1) Za słabe ciśnienie na pompie progowej - do wywalenia.

2) Niestabilne ciśnienie na listwie CR (stanowczo!) + 3) to samo na rozruchu + 4, czyli regulator tego ciśnienia.

 

Jak dla mnie na bank progowa do wymiany + regulator.

Być może będzie też problem z pompą CR.

 

Czyżbyś zalał dziwnym paliwem? Chyba na to wygląda. Puściłeś pompy na sucho :/

Opublikowano
1) Za słabe ciśnienie na pompie progowej - do wywalenia.

2) Niestabilne ciśnienie na listwie CR (stanowczo!) + 3) to samo na rozruchu + 4, czyli regulator tego ciśnienia.

 

Jak dla mnie na bank progowa do wymiany + regulator.

Być może będzie też problem z pompą CR.

 

Czyżbyś zalał dziwnym paliwem? Chyba na to wygląda. Puściłeś pompy na sucho :/

 

No ale, około 2 lata temu wymieniłem pompkę progową oraz regulator ciśnienia paliwa!

Znowu to samo?! :x

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No wiesz, jak pociągnęło syfu, to nową pompke mogło zajechać w tempie ekspresowym.

Nie powinno się wyjeżdżać paliwa do zera, to nie zdrowe dla układu paliwowego.

Opublikowano

No wiesz, mi Statoil pociągnął progówkę 3,8 oraz zatarł pompę CR + regulator po jednym ciśnieniu :>

Poszukaj w historii forum jak chcesz :)

 

Rozrząd też robiłem w całości, więc masz nieźle :)

Opublikowano
Wymontowałem zawór regulacji ciśnienia paliwa. Może pomoże jakieś czyszczenie tegoż zaworu? Jak tak to czym to czyścić?
Opublikowano

Formalnie, to nie mam pojęcia jak go wyczyścić. Ciśnienie + najpierw odleżyny w ropie?

Tak czy inaczej jakikolwiek syf z układu paliwowego nie może ruszyć dalej (wtryski itp)

Opublikowano
masz wiele błędów związanych z układem paliwowym w tym błąd niskie ciśnienie pompy progowej, więc zacznij od niej bo ona jest pierwsza w układzie paliwowym nie licząc pompy w baku i może powodować resztę błędów

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Opublikowano

Sprawa się wyjaśniła.

Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia paliwa + filtr paliwa

Silnik pracuje bez problemów, zero błędów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.