Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja zawsze jak myję koła czy to z przodu czyz tyłu to zawsze mam tak jakby sklejone klocki z tarczą i następuje zerwanie z puknięciem.Dzieje się to tylko po mocnych środkach do felgaż potem w miejscu klocka na tarczy są rdzawe odciski klocka.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Ja mam dokladnie tak jak kolega powyzej i to na bank jest nalot po myciu auta ktory skleja klocek z tarcza. Wczoraj moj brat w alfie 159 mial identycznie (auto po myciu stalo 2 dni, na tarczach bylo widac rdzawy nalot) Szarpnie przy ruszaniu i to wszystko, potem trzeba przyhamowac zeby usunac nalot i jest ok.
Opublikowano
Macie racje (co niektorzy)tak sie dzieje po myciu,niekiedy tarcze przyrdzewieja i stad takie objawy wszystko jedno w jakim aucie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wszystko nie bo np. w alfie czy fiacie przyrdzewieją razem z wahaczem i Macphersonem :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
wszystko nie bo np. w alfie czy fiacie przyrdzewieją razem z wahaczem i Macphersonem :mrgreen:

 

Macpherson w Alfie? Odśwież dane...

Opublikowano

Zadna alfa nie ma Macphersona?

 

Alfa 156 ma np. To jedno z popularniejszych rozwiazan jesli chodzi o zawieszenie przedniej osi i dlatego troche sie zdziwilem jak napisales o tym odswiezeniu danych.

Era resorow piorowych rodem z malucha juz dawno sie skonczyla...

Opublikowano

EDIT: Ok, masz racje.

MaCpherson moze miec tylko jeden wahacz. Wielowahaczowe juz nie jest nazywane MacPhersonem.

Chociaz w sumie jest jego rozwinieciem.

Opublikowano

dzisiaj odebrałam auto z warsztatu, okazało się że po zerwaniu auta wtedy gdy było zablokowane pełknęła sprężyna po lewej stronie :? więc wymienione są teraz obydwie i spokój, tracze były zardzewiałe więc wymieniłam wszystko, koszt nie mały ale trudno wcześniej czy później trzeba by było.

Ale co się okazało przy okazji - poszło mi mocowanie z lewej strony :( ponoć częsty problem w tej serii bmw ale to już inny temat.

pozdrawiam

Opublikowano

Mocowanie wozka dyfra - w przedlifcie sie wyrywa.

Tarcz nie musialas zmienic, pare hamowan i swiecilyby jak nowe.

Trzeba bylo oblukac dobrze stan amortyzatorow i poduszek. Wciaz jestem zdania, ze sprezyny same nie pekaja. Znam samochody po 400tkm przebiegu z oryginalnymi sprezynami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.