Skocz do zawartości

BMW e36 318i m43 problem z manualna klimą dwustrefową POMOCY


BartekKWA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Problem polega na tym, że kupiłem bunie nie dawno przedtem miałem tylko e30-stki, jest w niej klima manualna dwustrefowa, z tego co wiem to jest odpięty napinacz i ściągnięty pasek z pompy, ale głównie chodzi mi o nawiew, chodzi na każdym biegu go słychać, ale nie podaje powietrza przez nawiewy, na 4 biegu delikatnie dmucha ale tylko z nawiewu na kierowce na nogi i na szybę w ogóle nie dmucha, oraz nie działają trzy przyciski nawiewu czyli obieg od klimy i ten trzeci :) Wiem, że przedstawiłem problem na chłopski rozum, ale lepiej nie potrafię :) proszę o pomoc, albo moderatora o odnośnik do tematu, jeżeli takowy już się zawiązał :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Tez obstawiam zapchany filtr kabinowy. Kiedys opisywalem problem, na innym forum, ze przestal dzialac mi obieg zamkniety. Okazalo sie, ze to wlasnie przez zapchany filtr.

czy mógłbym prosić o lokalizacje tego filtra z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez obstawiam zapchany filtr kabinowy. Kiedys opisywalem problem, na innym forum, ze przestal dzialac mi obieg zamkniety. Okazalo sie, ze to wlasnie przez zapchany filtr.

czy mógłbym prosić o lokalizacje tego filtra z góry dzięki

Prosze, to powinno pomoc: http://www.filtron.pl/katalog/instrukcje/1015k.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez obstawiam zapchany filtr kabinowy. Kiedys opisywalem problem, na innym forum, ze przestal dzialac mi obieg zamkniety. Okazalo sie, ze to wlasnie przez zapchany filtr.

czy mógłbym prosić o lokalizacje tego filtra z góry dzięki

Prosze, to powinno pomoc: http://www.filtron.pl/katalog/instrukcje/1015k.pdf

dzięki wielkie jak tylko zjade z trasy zabieram sie za wymianke. Dziękuje wszystkim za zainteresowanie postem, który uważam za zamknięty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam wszystkich po powrocie byłem na wymiance oleju, bardzo rutynowa czynność, mechanik po wymianie zapytał się czy skasować mi check control, zgodziłem się, poszedłem zapłacić za usługe, kiedy wróciłem do warsztatu okazało się, że autko nie pali, mechanik nie miał żadnych urzadzeń do kasowania inspekcji, robił to kablem masując każdy pin, w rezultacie włączyło się odcięcie zapłonu jakie było zamontowane w niestandardowym alarmie, po 3 godzinach i rozebraniu prawie całej deski rozdzielczej, w wyniku czego miałem łatwy dostęp do filtra kabinowego, wymieniłem go dmuchawa chodzi jak należy, tyle że, mechanik wyciął pokaźny plik kabli, mówiąc że to wszystko od alarmu. Za schowkiem, są dwa moduły jest taki czarny na 3 wejścia nie wiem do czego służy ale odpiął od niego wszystkie kostki i wyciął wszystko, zaczęła mi się swiecić kontrolka od poduszki,i nieraz prz przyśpieszaniu zapala mi się światło w środku autka czyli jakieś zwarcie zrobie zdjęcie

wyciętego modułu i wrzuce w nowym temacie może ktoś pomoże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.