Skocz do zawartości

BartekKWA

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 M43 318i r.1994

Osiągnięcia BartekKWA

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich po powrocie byłem na wymiance oleju, bardzo rutynowa czynność, mechanik po wymianie zapytał się czy skasować mi check control, zgodziłem się, poszedłem zapłacić za usługe, kiedy wróciłem do warsztatu okazało się, że autko nie pali, mechanik nie miał żadnych urzadzeń do kasowania inspekcji, robił to kablem masując każdy pin, w rezultacie włączyło się odcięcie zapłonu jakie było zamontowane w niestandardowym alarmie, po 3 godzinach i rozebraniu prawie całej deski rozdzielczej, w wyniku czego miałem łatwy dostęp do filtra kabinowego, wymieniłem go dmuchawa chodzi jak należy, tyle że, mechanik wyciął pokaźny plik kabli, mówiąc że to wszystko od alarmu. Za schowkiem, są dwa moduły jest taki czarny na 3 wejścia nie wiem do czego służy ale odpiął od niego wszystkie kostki i wyciął wszystko, zaczęła mi się swiecić kontrolka od poduszki,i nieraz prz przyśpieszaniu zapala mi się światło w środku autka czyli jakieś zwarcie zrobie zdjęcie wyciętego modułu i wrzuce w nowym temacie może ktoś pomoże :)
  2. Witam mam pytanie do speców z dziedziny elektronika, czy da się zamontować mały komp obc do bmw, w którym był tylko zegarek???? i jak to zrobic może juz ktoś tak wymieniał proszę o pomoc
  3. czy mógłbym prosić o lokalizacje tego filtra z góry dzięki Prosze, to powinno pomoc: http://www.filtron.pl/katalog/instrukcje/1015k.pdf dzięki wielkie jak tylko zjade z trasy zabieram sie za wymianke. Dziękuje wszystkim za zainteresowanie postem, który uważam za zamknięty
  4. czy mógłbym prosić o lokalizacje tego filtra z góry dzięki
  5. Witam Problem polega na tym, że kupiłem bunie nie dawno przedtem miałem tylko e30-stki, jest w niej klima manualna dwustrefowa, z tego co wiem to jest odpięty napinacz i ściągnięty pasek z pompy, ale głównie chodzi mi o nawiew, chodzi na każdym biegu go słychać, ale nie podaje powietrza przez nawiewy, na 4 biegu delikatnie dmucha ale tylko z nawiewu na kierowce na nogi i na szybę w ogóle nie dmucha, oraz nie działają trzy przyciski nawiewu czyli obieg od klimy i ten trzeci :) Wiem, że przedstawiłem problem na chłopski rozum, ale lepiej nie potrafię :) proszę o pomoc, albo moderatora o odnośnik do tematu, jeżeli takowy już się zawiązał :)
  6. prosze bardzo vin rozkodowany zdjecia środka wrzucone jak cos sie bedzie zmieniać bede aktualizował :) Prosiłbym jeszcze jakieś sugestie co do zawiasu i felg co najlepiej pasuje do sedana?? mam do kupienia w bardzo dobrym stanie felgi bmw motorsport 16` jest tam mały rancik lub borbety A z 9 calowym rantem na tyle co lepsze??
  7. Witam jestem nowym użytkownikiem jeżeli nie tutaj można sie przywitać i przedstawić proszę moderatora o przeniesienie do prawidłowego działu. Moja bunia stała ponad 2 lata w garażu samotnie nie przepalana, z powodu śmierci właściciela i toczącej się jak to w Polsce przez długie miesiące sprawy spadkowej. Po otrzymaniu w spadku BMW, kumpel zadzwonił do mnie wiedząc że szukam takiego modelu, i tak własnie tanim kosztem ponieważ zapłaciłem mu poniżej 3 tysiecy złotych :D Bunia wpadła w moje rączki, i powolutku aż do skutku będzie doprowadzana do stanu oryginalnego, a brakuje jej niewiele zniszczona (odklejona) podsufitka, wyrobiona plastikowa prowadnica od mechanizmu szyby pasażera mały ale denerwujący element, klimatyzacja do założenia napinacz i pasek, i pewnie serwis czyli odgrzybianie i napełnianie lekkie kozmetyczne poprawki lakieru, z reszta oryginalnego na całej powierzchni :D mam nadzieje że na tym forum znajde odpowiedzi na często niewyjaśnione zagadki związane z myśla techniczna niemieckich inżynierów. poniżej kilka zdjęc mojej perełki :) i krótko o wyposażeniu el przednia lusterka okna, klima reczna dwustrefowa, skóra nie zniszczona (jak sądze rzadkość) zero przetarć, oryginalny alarm bmw trzy kluczyki serwisowe. Numer podwozia WBACA91010JF15225 Kod typu CA91 Typ 318I (EUR) Typoszereg E E36 (4) Seria 3 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M43 Pojemność skokowa 1.80 Moc 85 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor CALYPSOROT METALLIC (252) Tapicerka (0514) Data prod. 1994-07-18 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow. S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja S570A STAERKERE STROMVERSORGUNG Silniejsze zasilanie prądem S687A RADIOVORBEREITUNG Instalacja radiowa L814A ITALIEN-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Włochy S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski S900A ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Elektroniczny immobilizer S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.