Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kupiłem za grosze Bmw E36 2.0 94r z usterką. Właściciel stwierdził że to samo sprzęgło, po rozebraniu okazało się że ten "pręcik" od wyprzęgnika wpadł do sprzęgła i wiadomo co zrobił. Padło łożysko oporowe,docisk,wysprzęglik.

Nigdy nie rozbierałem Bmw (zawsze jakieś starsze małe samochody), posypały się jakieś podkładki itp.. Więc zakupiłem używany docisk,tarczę firmy Sachs i wysprzęglik bez tego (pręcika).

I tu moje pytanie, czy stary "pręcik" będzie dobry czy to musi się jakoś trzymać w wysprzęgliku czy tylko opierać się.

Nie wiem teraz za bardzo jak złożyć, bo posypały się podkładki nie wiadomo skąd, tzw. łapę i potrzebuje jakiegoś schematu, jeśli ktoś ma coś takiego to będę bardzo wdzięczny.

 

Jeszcze jedno, gdzie kupie łożysko oporowe?

Z góry pozdrawiam i wybaczcie ale jeszcze nie jestem jakimś mechanikiem.

Opublikowano

Mam jeszcze problem z tym wysprzęglikiem, na zdjęciu ten "pręcik" się trzyma u mnie jest taki tłoczek a w nim ten pręcik tak się nie trzyma, tak ma być czy to zły zakupiłem? A i nie mam tej pogrubionej końcówki.

Tak jak na focie http://img15.tablica.pl/images_tablicapl/83619709_2_644x461_wysprzeglik-skrzyni-biegow-bmw-e36-m43-16-zdjecia.jpg

 

A i dzięki za rysunek, bardzo mi pomógł tylko jeszcze nie wiem skąd wziąć tą sprężynkę pod numerem 7?

Opublikowano

według mnie powinno się to trzymać i powinno być też zgrubienie

ważny jest element nr6,bo on ustala odległość łapy,która naciska na łożysko

te elementy powinieneś dokupić tam,gdzie i łożysko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.