Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od pewnego czasu tylna wycieraczka obraca się bardzo powoli ale ostatnio jak ją włączyłem to zachowywała się jakby wcześniej przebiegła maraton: żółwie tempo i nie dała rady wrócić na swoje miejsce.

 

Podejrzewam przetartą wiązkę w zawiasie i za mały prąd rozruchowy albo padający silniczek. Jak to sprawdzić i jeśli to wiązka to która: po prawej czy po lewej stronie?

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)
Może jednak zaciera się na trzpieniu - częsta przypadłość, otwórz szybę i spróbuj ruszyć wycieraczką jak kręci się ciężko to jest zatarta, trzeba rozebrać, wyczyścić i przesmarować. Edytowane przez arti200
arti200. Pozdrawiam!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jednak wycieraczka zatarła się na trzpieniu. Silnik i zasilanie jest OK.

Jak zdemontować trzpień aby go nasmarować? Wycieraczkę odkręciłem (został trzpień), od wewnętrznej strony odkęciłem wszystkie nakrętki i zdemontowałem plastikową maskownicę. Co teraz?

Opublikowano
Tak na przyszłość jakby ktoś miał problemy z wycieraczką.... jeśli chodzą w żółwim tempie to może być silnik od wycieraczki zalany.... sam tak miałem.... wystarczyło rozebrac osuszyć....
Opublikowano
Jednak wycieraczka zatarła się na trzpieniu. Silnik i zasilanie jest OK.

Jak zdemontować trzpień aby go nasmarować? Wycieraczkę odkręciłem (został trzpień), od wewnętrznej strony odkęciłem wszystkie nakrętki i zdemontowałem plastikową maskownicę. Co teraz?

 

Bardzo proszę: viewtopic.php?f=15&t=181364&hilit=wycieraczki

arti200. Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.