Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam - Pytanie, które coraz mocniej mnie drażni ... Jako, że coraz częściej zakręty biorę coraz większym niekontrolowanym łukiem (wyrzuca mnie z zakrętów przy prędkościach przy których zazwyczaj problemu nie było) stawiam na to, ze amory do wymiany ... wszak oryg. po 260 kkm też mają prawo się spsuć ...

 

Podchody do tematu już raz robiłem w trakcie przypływu gotówki - kupiłem sachsy na przód (wkłady) , do mojego modelu 525 tds, rocznik 94 ... Przyjeżdżam do mechanika ... A ten mówi - nie pasują wać panie ... Po prostu nie ma jak chwycić nakrętką śrub ... po włożeniu wkładu, po prostu nie będą wystawać gwinty ponad "kołnierz" ... pokazał mi rodzaje tych kołnierzy (poduszek ?) ... rzeczywiście, różnią się wysokością ... Jeden kołnierz założony na wkład powodował, że możnabyło spokojnie nakrętką chwycić gwint, a drugi pozwalał zrobić śrubunek tylko tak, że pół nakrętki trzymałoby gwint ... więc nie może tak być - Teraz pytanie - jak rozpoznać po nr ETK Który amor (nr ETK) jest do mnie, bo ETK daje mi kilka propozycji ...

 

DO wyboru w ETK mam :

SPORTY SUSPENSION YES/NO/??

(Sportowego zawieszenia raczej nie mam, mam na 99 % seryjne)

NATIONAL VERSION EASTERN EUROPE YES/NO/??

(A tego to nie wiem czy mam wersje na WSCH EUR - jak to rozpoznać?)

ANTI BLOCK SYSTEM (ABS) YES/NO/??

(ABS MAM, więc wiem co zazanczyć)

LOW-SLUNG M SPORTS SUSPENSION YES/NO/??

(Co to jest LOW-SLUNG M SPORTS SUSPENSION?)

 

Mechanik powiedział mi, żę mam szukać amortyzatorów z dłuższym gwintem - Oddałem amortyzatory w sklepie nie mierząc sobie długości tego gwintu, i teraz nie pamiętam, które to są te dłuższe (mm) a które krótsze (mm)

 

Wie ktoś może jak mam dobrać amortyzatory ???

 

Chcę mieć 100 % pewność gdyż amorki będę na 99 % sprowadzał z Ukrainy albo z ROSJI , gdyż tam ceny części w porównaniu do cen w PL są kosmicznie niższe.

Opublikowano
Sachs nr 115 067 i tylko takie innych nie będzie chyba że masz zamontowane łożyska mcpersonów sprzed 09/92 ew od innego silnika.
www.klinika-bmw.pl
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ja też to przerabiałem. są chyba trzy rodzaje tych amortyzatorów. też kupiłem takie, które Ty oddałeś i też je musiałem oddac bo nie było jak przykręcić i były trochę luźne w kolumnie. musisz zmierzyć średnicę otworu w górnej poduszce (16mm czy 14mm) i pojechać doopasować do tego amortyzatory( zostały Ci dwie możliwości). jak chcesz to mogę dać namiary na człowieka ze sklepem, który wie to i owo o tym i o owym i ma tanie bilsteiny i Ci pomoże.
Bring More Women

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.