Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To chips od GCS'a czy coś nowego? Byłeś już na hamowni 4x4? Ile Nm?

Jeśli nowy - powiedz, kiedy zacznie ci doskwierać brak mocy? :nana:

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Program jest jak zwykle wgrany przeze mnie osobiście, oczywiście modyfikowany przez Grzegorza :twisted:

 

Aktualnie na rolkach ostatnio u Mirassa i Pachury robione przy okazji wypluło 304/620 i 309/613 wiec uwzgledniajac przeklamania i inne bajerki usrednijmy ze jest 300/600 :roll:

 

Można więcej ale poki co bede musial wymienic wtryski na 35d i jakiegoś icka zalozyc bo jak temperatury sa wysokie to troszke puchnie na poscigach po A4 :8)

 

Aktualnie mam 3 programy w zależności od potrzeb :

 

1. 280/580

2. 300/600

3. 330/650 ale tutaj juz sa wibracje przy przyspieszaniu i tylko do zabawy wykorzystuje :8)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

 

Można więcej ale poki co bede musial wymienic wtryski na 35d

Nie musisz

530d lci ma wtryski i pompe cr jak 535d lci. W moce 300+ z dpf nie wierz bo ta turbina w wysokich obrotach nie napompuje nawet tego co ma 535d w serii...seryjni ic 530d jest tez troche mniejszy niz 535d...suma sumaru obstawiam ze ten silnik z dpf i seria ic nie wytarga wiecej niz ok 280 a to ze masz wtryski od 535 seryjnie wiele (w tym ukladzie) nie da bo i tak ograniczeniem bedzie ilosc powietrza

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Dlaczego miałbym nie wierzyć w 300+ skoro dwie niezależne hamownie tyle wypluly na najbardziej dokoksowanym sofcie? Aktualnie autko lata na 290/600 i jak dobrze pojdzie za 2 tyg idzie na handel

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Dlaczego miałbym nie wierzyć w 300+ skoro dwie niezależne hamownie tyle wypluly na najbardziej dokoksowanym sofcie? Aktualnie autko lata na 290/600 i jak dobrze pojdzie za 2 tyg idzie na handel

jestes za pan brat z kablami do diagnostyki wiec tylko powiem: zloguj dawke paliwa (zamiast inpy polecam testo bazujacy na ADIBASie - loguje do pliku csv.. ale sa tez programem na adroida po BT tez idzie)

W serialowym 530D 235ps dawka jest w okolicy 55-56 w okolicy 4000 (o ile pamietam)... pewnie przy jakims wysokim AFRrze typu "17" (mozna to sprawdzic bo to w mapach zapisane ale szukac mi sie nie chce)

Poniewaz waskim gardlem jest turbina, ktora ni chu chu... nie napompuje nawet tego co jest w serii 535D by zwiekszyc dawke paliwa trzeba zejsc z AFRem do powiedzmy 14.5 (ale to juz mader faker) co oznacza, ze pewnie efektywanosc spalania paliwa jest mniejsza niz w serii!

Policz zwyczajnie z proporcji ile % wachy masz wiecej i taki sam % daj sobie do tych 235 i odejmij dla porzadku pare % za mniejsza efektywnosc (niski AFR) - to takie z grubsza sprawdzenie realnosci pomiaru

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

masz automat to ogolnie zaklamuje pomiary hamowni bo auto idzie na malym poslizgu (ale mniejsza o to)

naprawde mnie interesuje jakie bedziesz mial ladowanie T, przeplyw powietrza i dawke bo tez mam 530xd e60 lci

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.