Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witm, prosze kolegów o identyfikacje cześci ze zdjec, oraz krotkiego opisu prawidlowego dzialanie tej 'pompki', poniewaz gdy wcisne gaz ową rzecz (pompke) zasysa jakby w jedna strone ale gdy wloże tam palec i ja pchne to wychodzi - wraca jakby na swoje miejsce, a pojecia nei mam co to moze byc, dodam ze szukam w aucie przyczyny znaczego zpadku mocy (wymienilem reduktor od gazu, odlaczalem przeplywomierz w celu sprawdzenia jego sprawnosci - i tu jakby bardziej zwawe, wlasnie znalazlem tę 'pompke' ktora wydaje sie byc uskodzona ?) auto nadal nie jedzie jak na 170KM. wiec droga dedukcji pozostaje szukac punkt po punkcie - tu sie zatrzymalem - co to jest ?

 

http://w695.wrzuta.pl/obraz/9bQwB8sh6v6/cam00113

 

http://w695.wrzuta.pl/obraz/7iPzY1sBpQA/cam00112

 

dzieki za odpowiedzi.

Opublikowano

to ze zdjęcia to DISa, zmienia długość kanału dolotowego. Po odpaleniu powinno Ci wciągać dźwignię widoczną na zewnątrz czyli zamykać klapkę w kolektorze.

 

a jeśli Tobie wciąga dopiero po przegazowaniu to raczej na pewno masz tam jakąś nieszczelność i być może stąd brak mocy

"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Opublikowano
dziś dokladniej zbadałem sprawe z tą DISą, wiec tak jak silnik nie chodzi to mozna ruszac tym cięgnem i słychac że pompka chodzi, natomiast po odpaleniu nic nie wciąga (stoi w miejscu), ale ciekawośc ludzka (nie zawsze dobra) skłoniła mnie do wlożenia tam paluchów i jak popchne to ciegno w strone szyby to zasysa je ładnie i cos z drugiej mańki (od tej dużej puszki, w miejscu gdzie to ciegno tam wchodzi) piszczy powietrze, delikatnie podnosze / dotkne i jest spokój, i teraz po dodaniu gazu znowu je odsysa i chowa się do tej czarnej skrzyneczki ... i tak w kółko :mad2: wydaje mi sie że ten shit również ma duży wklad w utrate mocy ... ??
Opublikowano
To mogła membrana pęknąć w tej puszce jak ją nazywasz i jeśli zasysa Ci tamtędy powietrze to na bank będzie problem z obrotami czy mocą bo wtedy przepływomierz przekłamuje
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Opublikowano

dzis odkrecilem cale to DISa i powiem tak na YT znalazlem filmik jak ja sprawdzic (klapka chodzi ok i nie ma luzow) i jest tam taki otworek, niby jak sie klapke w pol przymknie/otworzy i szczelnie zatka ten otworek to powinna pozostac w takiej pozycji - i u mnie tak jest :) , ale jak ta klapke otwieram/zamykam to jest tam przy koncu taki jakby klik jakby cos w srodku stawialo opór (i to jest chyba niedobry sygnal tak ?)

no i po raz kolejny kontorlka chck engine (F1 przerywacz spalania cylinder 4 rozpoznano)

jak juz pogrzebalem to pisza ze problem z nieszczelnoscia, co myslicie? jak i gdzie zaczac ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.