Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

przerabial ktos moze temat naprawy wentylatora klimy zamiast jego wymiany?

u mnie ma luzy i kreci sie z tego co pamoetam tylko na jednym biegu

jakies lozyska czy cos ?

 

aa i od czego zalezy bieg wentyla?

Opublikowano
Tam masz oporniki. Chyba w dziale zrób to sam jest fotorelacja wymiany oporników. Poszukaj na google może jakieś fotki są. Też zależy czy masz 3 czy 4 pinowy wentylator. Zależy CHYBA od ciśnienia w układzie. W gorący dzień wentylator powinien wystartować od razu przy włączeniu klimy.
Opublikowano

W przedlifcie są oporniki, które trzeba wymienić, w polifcie niestety tylko elektronika, która jeżeli padnie, to cały wentylator do wymiany. Mnie padł w 750-tce, więc wymieniłem na nową podróbę, która niestety nie wystartowała i to pomimo kodowania przez INPĘ. Po zakupie oryginału i ponownym zakodowaniu działa. Ponieważ mam jeszcze 540-stkę z takim samym wentylatorem, to żeby mieć na ewentalną ewentualność, dałem ten uszkodzony do sprawdzenia. Zaprzyjaźniony elektronik powiedział, że elektronicznie jest sprawny, ale wypracowało się ułożyskowanie wiatraka, które jest praktycznie niewymienialne. Spróbuję jeszcze u kogoś bardziej sprawnego mechanicznie, to może zregeneruje mi to łożysko, bo taki nowy wentylatorek ori to wydatek rzędu 1800zł, więc gra jest warta świeczki. Jak mi się uda naprawić, to napiszę...

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja kupilem na allegro zamiennik od jakiegos pierwszego lepszego typa i dziala juz 2 rok :) A kosztował mnie jakies 400zl jak dobrze pamiętam.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.