Skocz do zawartości

e39 525 2,5 diesiel 163 konie. Mało mocy, problem z filtrem?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Odrazu zaznacze, że szukajka nie pomogła mi rozwiązac problemu.

Zauważyłem, że moje e39 z 2,5 silnikowym dieslem, 163 koniki - trochę straciło na mocy.

 

Czy moze byc to wina filtra paliwa?

Przyznam szczerze.. nie wymieniałem Go jeszcze.

Turbina była nie tak dawno odnawiana, i wszystko z nią ok - więc nie tu leży problem.

POWTARZAM DLA ADMINA, SZUKAJKA NIE POMOGŁA ROZWIĄZAĆ PROBLEMU !!!

Opublikowano
Za bardzo nie rozumiem. Filtr paliwa się wymienia okresowo, jeśli tego nie robiłeś a sądzisz że powinieneś, to po prostu go wymień i sprawdź, czy to coś dało. Nie sądzę, żeby to była jego wina (chociaż teoretycznie może), ale po prostu trzeba to zrobić tak czy inaczej. A majątku nie kosztuje, wymiana jest banalna i trwa 10 minut.
Opublikowano
Przyczyn może być wiele.To że turbina była niedawno robiona nie znaczy że jest dobra,z tego co wiem to regeneracja nie zawsze się udaje.
Opublikowano

Ale była sprawdzana ponownie.. I nie chodzi o nią..

 

Wydaje mi się też, że wzrosło trochę spalanie. Ale nie wiem, czy sobie tego nie wkręciłem.

Mogło by to być z czymś powiązane?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Filtr nie kosztuje dużo, więc wymienić go można.

Do diesla M57 nie podchodzi się bez komputera. Owszem, jest kilka rzeczy typowych do sprawdzenia, zaworki turbo, egr, pompa progowa (ale o tym było setki razy :search: ), a tak to sprawdzenie na kompie, i wtedy szukamy.

I nie bulwersuj się na admina, tylko tytułuj poprawnie tematy, bo tak to ci każdy zamkną.

Opublikowano
ostatnim razem jak byłem w serwisie na kompie to jedyny błąd jaki znalazł to czujnik poduszki.. więc ja już nie wiem :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie patrz na błędy, trzeba zrobić live data pod obciążeniem silnika, czyli w takiej sytuacji w jakiej odczuwasz spadek mocy silnika.

Błędu nie wywali jak będziesz miał niskie ciśnienie na pompie CR, albo turbo za mało dmuchnie.

W skrajnych przypadkach dopiero coś wywali.

Musisz sprawdzić:

-korekty wtryskiwaczy

-ciśnienie na pompie progowej

-ciśnienie na pompie CR

-ciśnienie doładowania

-wartości mierzone przez przepływomierz

W inpie są zawsze "dwa paski", jeden pokazuje ile oczekuje sterownik silnika, a drugi pokazuje ile wynosi rzeczywiście dany parametr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Praktycznie jedna na 3 osoby na forum posiada prosty interfejs z INPA, za przysłowiowe piwo sprawdzą ci samochód, wystarczy zapytać.

Masz na forum taki temat: viewtopic.php?f=48&t=110554

Poszukaj/popytaj czy jest ktoś z twojej okolicy i czy pomoże.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.