Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak w temacie. Od jakiegoś czasu zauważyłem,że moje e36 m40 zaczyna dusić się i tracić moc jak złapie dużej temperatury... raz jak tak miałem to aż strzeliła w filtr powietrza..... co to za objawy ? na BENZYNIE jest ok inst. gazowa 2 generacji. kable , świece mam ok nowe... kopułkę kupowałem od kumpla z innego forum prawie nową ( kupił nową i padł mu silnik i mi ją odsprzedał ) dodam,że w piątek po przejechaniu trasy do warszawy(130km w jedna) i na autostradzie się nie zamulała gorzej było jak trafiłem na korek to wtedy złapała muła i musiałem wskoczyć na BENZYNKĘ... więc co to może być ? w drodzę powrotnej było chłodno i cała drogę na LPG pokonałem bez żadnych problemów typu. zamulenia,brak mocy i tak dalej. Co to może być ? i dodam,że podczas zapalania moje e36 czuć benzyną jakby dostawała za dużą dawkę a po włączeniu na LPG zapach znika.... czy to jednak ta sonda ? bo miałem w sondzie jeden kabelek urwany kolor CZARNY i go lutowałem ale nie wiem czy jest ok ;/
Opublikowano
nie mam pojęcia czy mam będę później przy BMW to sprawdzę koledzy a co do lutowania to przeczytałem gdzieś na forum jakimś,że można lutować więc zalutowałem ;/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sondy się nie lutuje z dwóch powodow. Cyna zakłuca sygnał a po drugie przewód z sondy jest wykonany z takiego stopu metalu ze ciezko się to lutuje i możę być tak że mimo iż wygląda to dobrze to sygnał niekoniecznie idzie przez takie połączenie. Popraw, kup złączki i zobaczy co wtedy będzie.

 

PZDR>

Opublikowano
Nie ma tanich dobrych raczej. Masz forum to poczytaj ze na tanich zamiennikach albo wiecej pali albo jest slabsze albo po chwili zdycha. Uzywanej tez bym nie kupowal. Loteria i dalej nie bedziesz wiedzial czy usterki sa przez zla sonde czy przez cos innego. Kup oryginal bosch bez wtyczki bo tansza. Przed kupnem sprawdz na stronie producenta o jakich dokladnie numerach ma byc, bedziesz mial symbole z wtyczka i bez.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tanie sondy przy gazie nie jeżdzą i tyle. Ja u siebie założylem uniwersalną sondę z NGK i od 50 tyś jest spokój. Tanie padały po tygodniu.

Silnik jest sterowony prostym komputerem wiec spokojnie kup uniwersalną sondę z NGK lub Boscha (z różnych źródeł wynika zę Bosch jest bardziej wytrzymały na podtlenek LPG) i połącz na złączkach dodanych do zestawu i będzie śmigać jak malina.

 

PZDR>

Opublikowano

a w jakich cenach takie ondy chodzą macie moze jakieś linki ?? bo u mnie jak robiłem układ wydechowy to i oglądałem sondę i zobaczyłem,że jest CZARNY kabelek urwany (w miejscu zaznaczonym na zdjęciu) więc wkręciłem małego wkręta bo nie miałem do czego przylutować i wtedy lut nałożyłem na tego wkręta....

 

http://images39.fotosik.pl/2066/aa7b0154df4b2745m.jpg

 

ps. wiem,że lipa trochę z tym wkrętem ale co na szybkiego aby to mogłem wymyślić a podobno kolor CZARNY w tej sondzie to jakiś SYGNAŁOWY , 2x biały to GRZEWCZE a szary - MASA

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
po długiej nie obecności mogę powiedzieć,zę dziś mechanik spr mi sondę ogólnie cały komp podłączał się takim okrągłą wtyczką przy aku pod swój laptop i pokazało,że sonda lekko wariuje i powinna pracować od 0 do 800 mV czy jakos tak a u mnie maks do 432 mV i podczas dawania gazu szaleje (pokazane na wykresie )... i powiedział,że również mam do wyregulowania zawory ( jak to zrobić i jaki koszt? ) model e36 318i m40

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.