Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem nowy na forum, Kupiłem bmw e34 2.5l z 1995 roku, 192 km po lifcie. I mam taki problem gdy na przykładzie rano chce "Ją" odpalić to trzeba chwile pokręcić rozrusznikiem i dodać gazu, gdy już odpali i zacznę jechać samochód zgaśnie jeśli nie trzymam nogi na gazie przez jakieś 20 metrów i normalnie lecz nie przez cały czas tylko z 2 lub 3 razy. W samochodzie jest gaz sekwencyjny. Szwagier coś mówił o jakimś zaworze który trzeba kupić bo uważa że jest to spowodowane wracaniem paliwa do baku czy coś w tym stylu. Macie doświadczenie dlatego chcę się najpierw was zapytać :) Co to może być? A i jeszcze jedno, gdy już samochodem pojeżdzę to później nie ma takich problemów. Występuje to tylko gdy odpalam pierwszy raz samochód po nocy :) I teraz druga sprawa :D Mam Alufelgi 17 cali i oponki 225 i gdy kręcę kierownicą gdy stoję w miejscu obroty falują o jakieś pół tysia obr.. Czy wymienić pompę wspomagania bo nie może uciągnąć ? Jak myślicie ? Mam nadzieję że pomożecie :)
Opublikowano
W pompie paliwa jest metalowa kulka która odpowiada za to by paliwo się nie cofało,kulka ta często koroduje i zatrzymuje się w pozycji otwartej przez co paliwo się cofa. Możesz założyć zaworek na wężu lub co polecam bardziej wymienić pompkę.
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może problem tkwi instalacji lpg.Zakręć zawór przy butli ,wypal dokładnie gaz i zgaś na benie.Rano zobaczysz czy pomogło.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.