Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Prosze o informacje w ktorych silnikach w e90 sedan lub kombi wystepowal system VALVETRONIC??slyszalem ze jesli przerobka na lpg to kaza unikac tego valvetronica

Opublikowano

Od września się zastanawiam nad instalacją, różne opinie słyszałem ale nie, że VALVETRONIC będzie robił problemy.

Wtrysk bezpośredni oczywiście tak więc odpadają np silniki N53. Seria N52 bez problemu.

 

P.S. zaraz będzie burza - i to nie za oknem a na forum odnośnie instalacji LPG do BMW :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Valvetronic NIE jest przeszkodzą założenia LPG, sam miałem e46 n42 (143km z valvetronikiem) z instalacją stag 4, wtryskami hana i wszystko bardzo ładnie chodziło. Musi tylko być instalacja idealnie wystrojona podczas jazdy. A później tylko cieszyć się oszczędnościami. Pozdrawiam
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Podepnę się pod temat LPG, Mam od niedawna 328i N51 silnik ( ponoć w usa na nim bez problemu smigają na 91 oktanach bo po to ten silnik był miedzy innymi robiony, więc odporny jest ). Pytanie czy można tu GAZ dawać ??, do N52 z tego co wiem można bez problemu a N51 się AŻ tak mocno nie różni ( prawie wcale ).

 

Trochę mnie męczy to spalanie jednak średnia w trasie 8.5-9 przy normlanej w sumie oszczędnej jeździe trochę jednak boli. Wcześniej miałem Dizla, i też chciałem dizla e90 163ps po chipie ale kurde nowe się sypią same duże przebiegi, a 163 są juz ciut starawe i mają już ZA DUŻE przebiegi i ogólnie znalezienie pewnego dizla graniczy wręcz z cudem, a 2mas , turbo, wtryski, dpf, zagnojony EGR, a to klapki no kurde tutaj koszty są kosmiczne, a auta z przebiegami 150-200k kwalifikują się w każdej chwili to którejkolwiek z tych robót . To kupiłem 3.0 benzynę, chodzi pięknie ale no żłopie co tu czarować.

 

I od dziś w sumie chodzi mi po głowie GAZ, i pytanie jaki gdzie ktoś tu może coś polecić ??.

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

Zwróć tylko uwagę, że większość realizacji jest z ich firmy z Niemczech a nie w Polsce. Na zdjęciach widać niemieckie napisy na warsztacie.

Kiedyś dostałem od nich wycenę na E90 325i. Cena standardowa z dużego miasta, podobnie jak w Warszawie. Ogarniają też kompleksowo montaż butli pod podłogą w E90 ale chcą za to kupę kasy. Wycena z tak montowaną butlą wzrosła prawie o 1500PLN z tego, co pamiętam. Fakt, że w to było wliczone wszystko włącznie z tłumikiem.

 

Tak czy inaczej raczej jest to polecana firma, również na forum lpg.

Opublikowano

A no fakt aż tak nie wnikałem :). No wycena jakoś 6k z tą butlą pod autem.

 

Ale kolega mój co zna gościa w Szczecinie który poradzi niezależny serwis BMW nie jaki "Świrek" Da namiar na gaz w Poznaniu i ponoć tam robią PRO + można zrobić mapę pod gaz w efekcie jeździ to tak samo albo lepiej, a właściciel ma M5 e39 w Gazie i chodzi lepiej niż na benzynie. Poczekam na to info i ustalę co i jak.

 

 

EDIT: a to Nie poznań a Wrocław

 

a firma nazywa się amargaz http://lpg-brc.pl/index3_pokaz.php?name=1076 , że tak powiem polecany przez bdb znawcę od bmek ze Szczecina.

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

Kurde moja psychika broni się przed GAZem chyba skutecznie, Tutaj po okolicy w promieniu 100-200-300km to mam gdzieś, drogi poza trasy do SZCZECINA i tak są w kit i i tak się zamula, bo 100 wiosek, mieścinek, milion radarów, a przy takich warunkach jadać 70-100 spali mi z 8l. Problem jest taki ze parę razy w roku muszę zrobić trasę na Śląsk ale rozmawiałem z siostrą i Będę brał jej Vectre C 1.9cdti 150km, a ona po zapierdziela sobie parę weekendów moją torpedą :)

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

Ale to tak ja byś się wykast...ał :P :D Jak dla mnie takie trasy szybszego ruchu to lepsze drogi więc jechał bym 328 (lepsza frajda) a nie 1.9cdti.

Ps. To już lepiej montuj ten gaz :!: :!:

Opublikowano

Jakbym miał nie patrzeć na $ którą leję do baku to pełen luz xD, problem jest taki że vectra spali mi 6.5 gdzie bmka przy takiej samej jeździe pewnie ze 11-12 xD, no prosto licząc 2x wiecej :).

 

Co do gazu nie wiem nie mam pojecia jak to bedzie jeździc itp, kolega mnie zapewnia ze będzie lux, w niedzielę mam pojeździć vectrą c 2.0T po modach na 270koni też w gazie i koleś ma tam już najechane prawie 300kkm i ponoć idzie jak głupie na tym gazie.

 

Jakby miało tak być, to może :) bo lepiej mi jechać 230koniami w 3.0 w cenie spalania 1.9CDTI xD, albo i nawet ciut niższej :), no ale bije się z myślami :)

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
Podstawa to dobry gazownik i dobre komponenty to zapomnisz nawet o gazie. Chyba że przy tankowaniu. Z wad to butla walcowa za siedzeniami, bo te przeróbki pod autem z zbiornikiem pod samochodem to lekka rzeźba :!:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.