Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie ten dział, a dwa ja moge kupić silnik. Chociaż nie wiem czy nie dorżnięty...
Opublikowano
Nie ten dział, a dwa ja moge kupić silnik. Chociaż nie wiem czy nie dorżnięty...

Wiem że nie ten dział, bo w właściwym mało kto zagląda, ale też wystawiłem.

Mało masz dawców w Szczecinie na R6 ?

Opublikowano
Mam problem ze swom R6. nie moge dojść do ładu z silnikiem - auto nierówno pracuje na wolnych obrotach. Narazie auto jest na wymianie dwumasy (i może to jest winą nie równej pracy silnika) i sprzęgła. Jeśli to nie pomoże to kupuje interfejs i się dowiem co z autem jest nie tak. Wczoraj jak jechałem strzelało paliwo, obstawiam że któraś świeca nie hula (nowe kupione dosłownie rok temu). Przepływka ładnie hula, kable sprawdzone. kopułka i palec kupione w zeszłym roku z 735 prawie jak nowe, sonda lambda ma rok czasu. Nie wiem co więcej może się wydarzyć. Także jak silnik będzie miał mierne wynika na kompresji to kupie R6 3,5l wyremontuje i wsadze, odmaluje auto na oryginalny lakier. Obszyje auto w nowe skróy w kolorze tak jak wyjechal z fabryki i na zabytek. O przekładke się nie martwie w SZN jest GSquad zajmują się tylko BMW. Przygotowują trójko do driftu i wkaładają nawet 5.0l z e34 lub e32:)
Opublikowano

Sprawdż silniczek krokowy, mi też falowało, po wymianie ustąpiło, możliwe że gdzieś masz lewe powietrze.

Zresztą M30 jest to silnik bardzo łatwy.

Opublikowano
Wiem, że łatwy bo wszystko robie w garażu z pomocą podstawowych narzedzi (nie mylić z młotkiem). Lewego powietrza nie mam sprawdzałem, gumy mają może rok czasu - zamawiane z bmw autoparts. Krokowy sprawdze. Może faktycznie słabo hula.
Opublikowano

Sprawdż ciśnienie na listwie ma być 3,5 bara.

Warto sprawdzić pompe paliwa i jej napięcie.

U mnie był padnięty regulator ciśnienia, falowało dość mocno.

Przepływke też warto sprawdzić.

Opublikowano

Przepłwyka sprawdzona - działa. Pompa paliwa dostała nowe przewody od wspomnianej 3,5 (kolorystyka taka sama), wszystko działa, była podłączana na krótko - nie wiem czy nie kupie również nowej. No własnie do regulatora mam zastrzeżenia w przewodzie od regulatora czuć spaliny, a nie powinno capić - więc może być niesprawny. Zresztą cyrki zaczęły się dziać jak przewód od regulatora podłączyłem do silnika. Wcześniej wisiał on sobie luźno a w silniku był założony przewód i zgrzany na końcu - nie wiem po co ktoś robił taki manewr. Po podłączeniu przewodu auto dostało mocy, ale zaczelo słabo pracować na wolnych obrotach. Jak wróciłem do wcześniejszego stanu z tymi przewodami to niestety nic się nie zmienilo. Nie wiem czy sonda nie zwariowała przez to że podciśnienie podłączone.

tu link

 

 

Zależy mi żeby mieć e32 (auto na tylko na lato, a na reszte roku jakieś 4x4) bo ma najpiękniejszę linie i ciężko teraz o ładne sztuki, chociaż 4 widziałem w SZN w pieknym stanie.

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie to był problem z sondą lambda. Ale odpala jakby była świeżo z fabryki.

 

Jeśli u Ciebie ciężko pali to podejrzewam:

 

- przewody zaplonowe

- świece

- kopulka i palec.

 

 

Sprawdź najpierw te trzy rzeczy. Gdyby dalej coś było nie tak to daj znać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.