Skocz do zawartości

Panowie, stało się - zakładam LPG do V12


mttj

Rekomendowane odpowiedzi

Nie obrażam cię, tylko mówie jak jest, po co ciągnąć temat?

Napisałem JASNE WYTYCZNE, ale no cóż, jak się nie zna na BMW i zgrywa się fana, bo ma 5 śmigieł, i myśli że trzyma władze :duh: :mrgreen:

Radze przerobić temat o silnikach o BMW, dopiero potem możemy dyskutować co i jak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 334
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pisząc, że jetem głupi to nie jest obraza? To może dla ciebie. Do mnie tak nikt się nie odnosi.

 

Trzyma władzę? Bo piszę na forum? Mam auto którym się poruszam do pracy, wakacje, zakupy itd ale dlaczego trzymam władzę? Dziwny tok myślenia.

 

Po co mam przerabiać temat silników BMW. Nie mają jakiś innych rozwiązań niż inne marki nie licząc lepszych materiałów z jakich zostały złożone min. silniki porównując do marek masowych. Może powiedz o jakie rozwiązania chodzi bo nie podałeś po raz kolejny ŻADNYCH argumentów i jak ci ich brakuje to zaczynasz ludzi obrażać.

 

Dużo napisałem, a ty pewnie znowu się odniesiesz do 5% jak zwykle. Mam tylko nadzieje, że administracja w końcu coś z tobą zrobi. Obrażanie ludzi na otwartym forum po raz kolejny nie jest normalne moim zdaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczwyiśće sekwencja pójdzie na R6 ale nie na V12, ludzie, to że daniel jeżdzi R6 2.0 i jest z gazu zadowolony to jest szluszne bo będzie z niego zadowolony, bo taki mały silniczek, to sobie poradzi, ale nie mówiąć o V12 ludzie...zatrzymaliśćie się na latach 2000 - 2001 :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z tego że mały silnik? Co ma mały czy duży silnik do gazu? Mały silnik to podzespoły dobrane do takiego silnika. Duży silnik analogicznie jest to samo robione/dobierane. Z R6 nie wsadzisz instalacji do v12 tylko trzeba dobrać odpowiednią.

 

Twój tata ma to v12. Porównaj hamulce z innego modelu np jakiegoś R6 pewnie będzie miał mniejsze. Tak samo instalacje są robione pod większy silnik i nic się nie dzieje. To nie silnik ma sobie radzić a instalacja. Akurat zatrzymałeś się na tych latach ty, a nawet jeszcze dalej.

 

Tu też próbowałeś zgrywać eksperta

http://w.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=219626&p=1628052#p1628052

 

tutaj również

http://w.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=219442&p=1625664#p1625664

 

Wszędzie chcesz pokazać że na czymś się znasz, ale ludzie za każdym razem doprowadzają cie do pionu, ale widać że i tak nie zrozumiesz... Taki typ człowieka :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ty chyba jesteś nie rozumny?

Napisałem w tamtych tematach, co trzeba zrobić, krokowy się zapowietrzy, ale jak napisałem trzeba się na tym znać.

Tak Brawo, gaz da się żałożyć na specialnych częściach do V12, ale ten silnik tego nie przyjmie, zbyt duża moc, potrafi z gazem tak pracować, jak mieszanka wybuchowa, mi wywaliło maske w 730 i nigdy więcej gazu, bo żaden gaz się nie nadaje, na osiedlu młody dresik ma na gazie E34 520i sekwencje, bo z nim gadałem, powiedział że ciągle mu strzela, więć poradziłem chłopakowi, żeby włożył aluminiową rurke zamiast odmy, od przepływomierza do krokowca który ciągnie moc do przepustnicy, zastąpił rurką zamiast odmą, zrobił dziury odpowietrzniki w kolektorach i mu nie strzela do czasu dzisiejszego, jeszcze postawił mi piwo, za dobrą rade.

Wiem co mówie kolego, troche mi zaczynasz działać na nerwy, bo gadasz brednie i głupoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra nie ośmieszaj się dalej :mrgreen:

Chłopie jaką rurkę zamiast odmy co ty drutujesz :mrgreen: Dziury w kolektorach? :mrgreen: :duh: Chłopie co ty doradzasz :duh: Ja mam gaz w praktycznie tym samym silniku co "młody dresik" z twojego osiedla i nie wiem co to są strzały itd. Po raz kolejny ci mówię że miałeś gaz robiony u cukiernika a nie mechanika i potem masz jakieś dziwaczne szopki.

 

Na specjalnych częściach czyli mocne reduktory, wtryskiwacze itd. Nic po za tym. I najważniejsze. Umiejętności bo czytając twoje posty o wybuchających maskach to płakać się chce ze śmiechu :mrgreen:

 

Jedna rada. Zejdź na ziemie i już nie pisz bredni na forum między innymi o gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałeś tani gaz to masz kłopot teraz, a ja cię uprzedzałem jako wieloletni znawca BMW.

Lepiej, założ tego blosa co ci mowiłem, bo inaczej ciągle będziesz jeżdził do mechaników i płacił niewyborażalne kwoty, a do tego silnik nie będzie miał smarowania i zrobi się suchy jak wiór, aż przekeręci się panewka, i klapka przepustnicy wyleci, bo to jest siła, a do tego wszystkiego, zalóż kwasoodprne rurki zamiast odmy, bo ci wystrzeli.

A i żeby ci nie strzelało, powiedz tam im, żeby ci wywiercili dziure w korektorach, która będzie prowadzić emisje spalanego gazu do tej dziury, wtedy ci nie strzeli odma, i powinneś być zadowolony z gazu, taka moja opinia.

Jak ja bym zakładał gaz do V12( ale nie będe , do żadnego auta)to blos i dziura w krektorach mile widziana, bo tak to byś był zadowolony, a tak to wybuchnie nie daj boże w trasie, auto na lawete i 5 stówek za przywózke auta.

Przeczytaj co napisałeś w 2 zdaniu swojego posta.

I przeczytaj co napisałeś niżej

 

norbi_1221 » 19 Cze 2013 21:00

 

Ja siedze w BMW, sam pracuje w serwisie Boscha.

Czy ja pisałem post wyżej o blosie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra nie ośmieszaj się dalej :mrgreen:

Chłopie jaką rurkę zamiast odmy co ty drutujesz :mrgreen: Dziury w kolektorach? :mrgreen: :duh: Chłopie co ty doradzasz :duh: Ja mam gaz w praktycznie tym samym silniku co "młody dresik" z twojego osiedla i nie wiem co to są strzały itd. Po raz kolejny ci mówię że miałeś gaz robiony u cukiernika a nie mechanika i potem masz jakieś dziwaczne szopki.

 

Na specjalnych częściach czyli mocne reduktory, wtryskiwacze itd. Nic po za tym. I najważniejsze. Umiejętności bo czytając twoje posty o wybuchających maskach to płakać się chce ze śmiechu :mrgreen:

 

Jedna rada. Zejdź na ziemie i już nie pisz bredni na forum między innymi o gazie.

Ehh, nie ma co się wypowiadać.

Do V12, gaz powinien być sekwencyjny z dodatkiem blosa i 2 komputery który steruje dodatkowym wtryskiem, każdy cylinder ma pracować na jednym napięciu, do tego powinny być założone, specialne świece do gazu NGK.

Do V12 gaz trzeba włożyć powyżej 10 tyś, do R6 to ci wejdzie zwkły gaz i jeżdzisz, jak dziad w dieslu.

BMW robi najlepsze silniki na świecie, więć się nie dziwie, że gaz do tego samochodu się nie nadaje :D

Do Mercedesa W140 S600 V12, tam włożysz gaz jaki będziesz chciał i nic nie chuczy.

BMW to wysoka klasa, z producentami z Bawarii nie wygra, żaden gazownik i tyle .... gaz za powyżej 10 tyś, powinien dać rade, ale to dość duże pięniążki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gościu jakiego blosa? Nie ośmieszaj się z postu na post bo się pogrążasz.

Raz piszesz o sekwencyjnym wtrysku gazu raz o innym skaczesz z kwiatka na kwiatek i zmieniasz co chwilę zdanie.

Świece do gazu i jeszcze olej niech do gazu zaleje nie? :mrgreen: Teraz instalacja do v12 kosztuje 7-9tys. Chyba jakieś stare fora czytałeś.

 

Powiedz w którym miejscu zamontował byś w sekwencji blosa i po co? Wiesz po co to się stosowało? Tego już nie ma w żadnej instalacji :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do V12, gaz powinien być sekwencyjny z dodatkiem blosa

 

Stare najlepsze jak to mówią ;)

To jaką instalacje w końcu polecasz? Bo z każdy postem zaprzeczasz sam sobie.

 

I wytłumacz wsystkim po co wtryskiwacze gazowe są potrzebne w sekwencji jeśli jest blos? Blos będzie dawkował gaz i osobno 12wtryskiwaczy? Weź wszystkim powiedz co bierzesz i gdzie to można kupić bo widać że dobrze działa :mrgreen:

 

Co do mojego auta to wybacz, ale samochody kupuję sam.. Zaczynasz z docinkami jak brakuje argumentów. Zakopałeś się znowu na amen.

Blos+wtryskiwacze :mrgreen: To coś takiego jak byś w samochodzie swoim zamontował jeszcze gaźnik :mrgreen: :norty: :clap: :jawdrop:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty widzisz o co ja pytałem?

Wiesz że blos to taki nowoczesny mikser? Wiesz że on podaje gaz? Wiesz ze w sekwencji podaje gaz wtryskiwacz na każdy cylinder? Jak ty chcesz dać blosa do takiej instalacji? Bijesz piane nie wiem czy świadomie czy nie i wypisujesz brednie cały czas. Weź mi pokaż sekwencje jakąkolwiek w sieci opisaną czy zdjęcia byś miał blosa :duh: Chłopie jesteś niby mechanikiem to dlaczego takie brednie wypisujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boze widzisz i nie grzmisz jaki blos w sekwencji jakie strzaly w sekwencji kur..wa tam nie ma takiej mozliwosci strzalu to nie gaznik na 1 generacji, tak samo blos tto jakas bzdura wierutna!!!

ten v12 ma tylko 320 koni to nie jest jakas w [BAD] wielka moc do zagazowania

wystarcza dobre szybkie wtryski, hana, barracuda a najleoiej keihin do tego 2 mocne reduktory i ktos kto ogarnie strojenie na afr i NIE MA ABSOLUTNIE ZADNEGO PROBLEMU na zagazowaniu V12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że nie ma żadnego problemu.

Ja się zastanawiam skąd on bierze pomysły typu montaż blosa do sekwencji. Przecież tego chyba nikt nie robił nigdy w historii motoryzacji. Nie wiem skąd ten gość bierze takie patenty, ale to się nadaje do kabaretu.

 

Za każdym razem jak się pytam o montaż tego blosa do sekwencji to mi nie odpisuje i teraz tego też nie zrobi bo widać, że on nie wie co to w ogóle jest. :mad2: Pan serwisant boscha :mrgreen: Nie wiem co serwisujesz ale na pewno nic związane z motoryzacją :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czytam o co się kłócicie ale do V12 zakłada się dwie instalacje do R6, i potrzebny dobry magik który to zestroi i wszystko działa. W końcu instalacja Pb silnika V12 też działa jak 2xR6,

Tu masz danielu odpowiedż.

Blos z dodatkiem sekwencij i połączenia sterownika prinsa, który działa w V12 prawidłowo, dzięki temu nie będzie strzelało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1: Po to aby wszystko działało jak na benzynie

2: Nie, blos będzie podował daną ilość mieszanki do sondy, potem do silnika, komputer będzie sterował sekwencją, dzięki temu rozwiązaniu, nic nie powinno strzelać chuczeć i jeżdzić jak należy, może spalać 1 litr więcej gazu.

3: To się mylisz po strzela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. do tego wystarczy zwykla sekwa i bedzie dzialac jak na benzynie, wystarczy odpowiednio dobrac podzespoly

2. że niby co ? jaki patent? blos podaje gaz do dolotu jak w I generacji :lol: i potem ten gaz wędruje sobie z zasysanym powietrzem gdzie jest jeszcze dotrysk gazu :mrgreen: :mrgreen: co ty wymyslasz w ogole

 

czyli powinny byc dwa blosy na dobrą sprawe bo są dwa tak jakby doloty i 4 parowniki bo 2 na blosa (podcisnieniowe) i 2 na sekwe (nadcisnieniowe) czlowieku co ty wymyslasz :mrgreen: :mrgreen:

 

3.

niby jak? nawet jak by jakims magicznym cudem gaz wybuchł w dolocie to jest za blisko cylindrów aby sie cofnąć w dolot :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.