Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam taki problem, falują obroty a po odłączeniu przewodu podciśnienia z regulatora ciśnienia paliwa jest wszystko ok gdy zatkam zdjęty przewód palcem znowu zaczynają falować co może być tego przyczyną z góry dziękuje za podpowiedzi i jesli ten temat jest nie tu gdzie powinien byc to wybaczcie jestem tu pierwszy raz i nie za bardzo umiem sie jeszcze odnależć

 

BMW E 36 318i 1991 M40

 

adam

 

viewtopic.php?f=68&t=120678

Opublikowano

to normalne gdy odepniesz jakieś podciśnienie to silnik dostaje lewe powietrze i rosną obroty ,i komputer próbuje je zmniejszyć zamykając krokowy ,ale zazwyczaj to i tak mało ,więc silnik pracuje równo ale na trochę wyższych obrotach

w e36 z dużym krokowym ważna jest jego czystość musi chodzić leciutko ,inaczej zawsze będzie falował

Opublikowano

witam ponownie

zauważyłem dziwne objawy w mojej m40 na wolnych obrotach faluje i przygasa podświetlenie zegarka-datownika kiedy oproty wzrastaja kiedy spadaja rozswietla sie, w czasie jazdy na wyższych obrotach tj ok 2500 robi sie z zegarka stroboskop miga jak szalony i jeszcze jedno gdy na wolnych obrotach wyłącze światła falowanie redukuje sie prawie do zera są jakieś wachniecia ale minimalne co moze byc tego przyczyną licze na waszą pomoc dzieki

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.