Skocz do zawartości

E46 316 compakt wachanie obrotow


wolfiks

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor masz do 140 km cena d... nie urywa za nowy taki bo jest około 170 zł, do mnie kosztuje 550 zł. Ogólnie po zdjęciach ciężko widać bo mało miejsca i wszystko jakoś ugniecione to jest lipa w e 46. W sumie możesz to zamieści na forum http://lpg-forum.pl/, przy okazji może ktoś Ci poleci dobry serwis w pobliżu Twojego miasta. I wtedy niech sprawdzi jakiś fachowiec czy wina jest na lpg czy na silniku, żebyś wiedział co robić z reklamacją.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Koledzy wracam po przerwie gdyż mie nie bylo w PL, mianowicie po podlonczeniu pod komputer i zadaptowaniu przepustnicy niema ani jednego błędu, porawily sie obroty na benzynie ale nie na 100% tak na 95% a na gazie to samo, mechaniik mi mowi ze moze byc jakies lewe powietrze gdzies na kolektorze np na węzach, poradzcie mi co teraz jechac do druziarzy od Gazu i powiedziec im ze maja to naprawiać ich to jest wina ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis przed podjechaniem do druciarzy, podjechałem na komputer bo sie silnik zaswiecil i wyskoczylo ze jest zła mieszanka na dwoch punktach czy jakos tak , a w pon auto daje gazownikom

 

 

Kolego jeżeli wyskakuje check to będzie pokazywało sonde i fachowcy będą kazali najpierw usunąć usterki jakie wyskakują na silniku, a później dopiero do nich. Oczywiście tego nie rób bo od gazu Ci to wyświetla. Zaraz w PW wyjaśnie Ci co musisz zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego. W moim 316TI po założeniu gazu (ok 5tys km pozniej) Poszly cewki. Każda po kolei w odstepach co 100km.

Wymieniłem na Bosha i lata jak ta lala.

 

Gdy padła cewka to auto falowało i dziwnie trzęsło autkiem. Odrazu głośniej chodziło i odczuć można było podczas jazdy szarpanie drążkiem zmiany biegów (bardzo mocne). Sprawdz u siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Kolego. W moim 316TI po założeniu gazu (ok 5tys km pozniej) Poszly cewki. Każda po kolei w odstepach co 100km.

Wymieniłem na Bosha i lata jak ta lala.

 

Gdy padła cewka to auto falowało i dziwnie trzęsło autkiem. Odrazu głośniej chodziło i odczuć można było podczas jazdy szarpanie drążkiem zmiany biegów (bardzo mocne). Sprawdz u siebie

 

Skoro pada cewka nie pali na gar masz proste rozwiązanie :) zero mocy auta i ,,klekotanie'' nie raz brzmienie jak 4,4 :) i cewki nie poszły Ci przez gaz tylko padały po prostu a nie odczujesz tego na benzynie tak jak na gazie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.