Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem jakieś tematy na które udzieliły by mi odpowiedzi już znalazłem ale nie jestem dokładnie pewny czy to to więc dlatego założyłem nowy i postaram się dokładnie opisać mój problem kupiłem nowe felgi i oponki do mojej jedynki po założeniu było ok po jakimś czasie pojawiły się drgania na kierownicy pomiędzy 70-100km/h oraz ściąganie na prawo raz mocniejsze raz słabsze stawiałem na wyważenie kół oraz zbieżność którą sprawdzam co roku po czym wyważyłem koła i sprawdziłem zbieżność która jest praktycznie bez zmian porównując wydruk z ubiegłego roku i dalej to samo.. przednie tarcze były już bardzo zmęczone więc wymieniłem na nowe TRW oraz klocki VALEO po czym szarpanie trochę ustało lecz dalej delikatnie występuje co jest bardzo irytujące najbardziej jest wyczuwalne przy 80 jak się jedzie na prosto to delikatnie a jak się jedzie w zakrętach to przy skręcaniu w zakręt jest spoko lecz przy wychodzeniu z zakrętu i prostowaniu kierownicy jest to bardziej odczuwalne ciężko to wytłumaczyć :roll: oraz autko dalej ucieka na prawo nie jest to jakieś dramatyczne ale jest testowane na drodze równiuśkiej doradzono mi przełożenie kół z przodu na tył-nie pomogło później opon z lewej na prawą i odwrotnie na przedniej osi co także nie pomogło po czym wyczytałem iż możliwe że są to tuleje wahaczy lecz po sprawdzeniu wyglądają na bdb stan więc już powoli sam nie wiem ma ktoś jakiś pomysł ??? może ktoś miał podobnie ? już myślałem że może któreś łożysko piasty jest przytarte lub coś lecz przy wymianie tarcz je sprawdzałem i nie było żadnych luzów obracają się oba z delikatnym oporem byłem już nawet u 2 mechaników z którego jeden stwierdził iż to nic nie robi i że są auta co bardziej szarpią kierownicą i ludzie jeżdżą :duh: ale mnie to denerwuje bo że tak powiem lubię jak mam wszystko na pikobelo :norty:
Bayerische Motoren Werke
  • Zarejestrowani
Opublikowano

Wyważałeś jeszcze raz te nowe opony (w porządnym zakładzie)? Załóż może na próbę jakiś inny komplet kół (choćby zimówki) - skoro problemy pojawiły się po założeniu nowego kompletu kół to jednak tutaj szukałbym powodów.

Jakieś dziwne te rady z zamianą lewego i prawego koła. A komentarz mechanika o autach, które jeszcze bardziej szarpią to jakaś kpina. To jest BMW... tutaj nic nie może szarpać, ma jechać prosto i skręcać precyzyjnie.

Opublikowano
no wiem że nie poważny i do tego nie był to pierwszy lepszy pan waldek tylko duży polecamy serwis.. poprostu szkoda gadac no i chyba też tak zrobię co prawda pojawiło Sie to po jakimś czasie jak założyłem nowe oponki i felgi ale sproboje tak jak mówisz z tymi zimowkami bo już powoli sam nie wiem co.. i chyba wymienię jeszcze te tuleje w wachaczach górnym i dolnym później zostaną już tylko piasty Hehe bo tak jak mówisz bmw ma jeździć płynnie i prosto :)
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano
zmien prawe kolo na lewe. jezeli bedzie ciagnac w lewo to problem mamy rozwiazany

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
no właśnie ze zmieniłem nawet z przełożeniem opon bo są kierunkowe i dalej to samo no chyba ze to tylne robią ale wątpię..
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano
zimówki włożone troszkę ustało lecz nie do końca więc to raczej ni gumy... dodatkowo jak pada to autka nie ściąga :mad2:
Bayerische Motoren Werke

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.