Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie jak auto stoi zgaszone to akumulator sie rozładowuje niic nie jest włączone kluczyk wyjęty ale zuważyłyłem że po ciemk lekko świeci sie kontrolka oleju i chamulca ręcznego(jak jest włączony)

Mierzyłem miernikiem pobór na akumulatorze i wynosi ok 0,3A niby nie dużo ale jednak coś

A i jeszcze jedno jak odłączem i podłaczem akumulator to z przodu psztyka jakis przekażnik może to jego wina.

Niewiem co robić jak stoi to akumulator rozładuje sie po 3 dniach

Akumulator jest dość nowy

Opublikowano

Sprawdziłem i znalazłem w skrzynce przekażników psztyka naj mniejszy przekażnik(cały czas gorący) jego kolor to brązowy o 5 złączach o numerach:

87

85

87a

86

30

Odłączyłem go nie poczułem różnicy auto pali w środu wszystko działa radio też

to jest wersja 325e eta

]ktoś wie do czego jest ten przekaznik może ktoś ma jakieś schematy gdzie jest podłączony

Opublikowano
na przezroczystej przykrywce skrzynki bezpiecznikow powinne byc symbole poszczegolnych przekaznikow i bezpiecznikow. odczytaj numer tego przekaznika i podaj go. jesli masz z tym problemy to podaj maila a wysle ci zdjecie tej skrzynki z opisem.
Opublikowano

czesc najprosciej wez amperomierz do ręki zdejmij klemę minusową z aku- podłącz amperomierzem "+"do masy a "-"do biguna akumulatora- wez najwiekszy zakres amperomierza i schodz nim niżej...odzczytaj wskazanie na danym zakresie- dopuszczlana wartość to koło 10mA!! u Ciebie mowisz że 0.3A to sporo za dużo..

jeżeli załóżmy masz wskazanie niepokojące już...to możesz eliminować obwody poprzez wyjmowanie bezpieczników w skrzynce....jeżeli wskazanie spadnie do zera to w tym ukladzie szukasz usterki

LUB:

wez omomierz (na zakresie x100 lub nawet buzzer)i podłącz do kabla minusowego i do masy- sprawdz wskazanie....

pzdr

Opublikowano

cześć

proponuję sprawdzić sam przekaźnik.....na początek......a potem ewentualnie zworki na sekcje załączane i obserwacja na amperomierzuno chyba ze jedna sekcja...

pzdr

Opublikowano
k8 to przekaznik od swiatel przeciwmgielnych przednich. wyjmij ten przekaznik i sprawdz rozmieszczenie nozek. w bmw sa dosc zadko spotykane przekazniki ze stykami cewki obok siebie. prawdopodobnie ktos zalozyl tam inny typ przekaznika. wyjmij tego k8 i np k3 i porownaj wyprowadzenia stykow. powinny byc takie same.
Opublikowano

a co to znaczy "ze stykami cewni obok siebie bo nie rozumiem"

ten przekażnik ma 5 styków jest mniejszy od tych innych

i jeszcze jedno można jeżdzić z wyjętym tym przekażnikiem??

Opublikowano

zewnetrzy wymiar - mniejszy od innych wskazywalby na to ze ktos go dolozyl, ze nie jest on fabryczny a co za tym idzie moze byc nieodpowiedni.

 

po drugie - czy masz wogole przednie swiatla przeciwmgielne? bo jesli nie to wyrzucaj go smialo.

 

po trzecie - uklad nozek. nie bardzo wiem jak to wytlumaczyc ale w typowych przekaznikach w jednej linii znajduja sie nozki 87, 87b, 30 a po bokach 85 i 86. a w bmw powinno byc w jednej linii 87,87b, 85 a po bokach 30 i 86. po prostu sa zamienione miejscami styki 30 i 85.

 

jesli wytlumaczylem niejasno to sie postaram poprawic.

Opublikowano

ok zkapowałem i żeczywiście nie jest to przekażnik do bmw

w jedej lini sa styki 87 87a 30

a pobokach 86 85

nie mam przeciw mgielnych więc wywalam ten przekaźnik bo mi robi bałagan

dzięki problem rozwiązamy

można zamknąć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.