Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Pojawia mi się często komunikat o płynie chłodzącym.

Spławik nie działa dobrze, więc lałem "na czuja", aż komunikat znikał.

Okazało się że czujnik poziomu też ma foha i przelałem. :duh:

Nic na szczęści nie pociekło, wyskoczyła tylko spora bania na wężu z prawej str.(stojąc przed autem) która się skurczyła jak ostygł.

W serwisie mi profilaktycznie odessano nadmiar płynu, ale też "na czuja" czyli optykę.

Komputer wrzeszczy przy każdym odpalaniu, to sprawdzam - płynu nie widać w dziurze, ale nie wiem czy powinno być widać.

Póki nie wymnienię czujnika i ew zbiorniczka - samego pływaka się podobni nie da - muszę dolać na oko.

Proszę o info, czy kiedy jest właściwy poziom, płyn będzie widoczy przez wlew?

Tam widać elementy konstrukcji zbiorniczka, czy powinny być zakryte?

Jakby ktoś wrzucił fotkę to byłoby najlepiej :D

Pozdrawiam i dziękuję

ps.

Temperaturę trzyma wzorowo.

Opublikowano
Na zimnym płynu ma byc tyle ze jeszcze kropla i bedzie ponad taka kratke w srodku zbiorniczka i tyle.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
przeciez na kazdym zbiorniku wyrównawczym jest czarna krecha ,sprawdzasz na zimnym i dolewaz minimalnie ponizej kreski i gra albo do kreski to wtedy jest max i tyle :))
Opublikowano
NIGDY NIE DOLEWAJ NA CIEPŁYM SILNIKU, BO MOŻE PĘKNĄĆ BLOK, PRZYPOMINAM. :)
Opublikowano

Oki.

Nie wiedziałem o kresce.

Myślałem że pływak to jedyny wskaźnik. Poszukam.

Chybaże 2.8 mają inaczej.

\\

Dolewałem na ciepłym , ale naprawdę niewiele :mrgreen:

Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.