Skocz do zawartości

_ded_

Zarejestrowani
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 740i
    E36 1.8is coupe
  • Lokalizacja
    Warszawa-Kraków

Osiągnięcia _ded_

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dziękuję za odpowiedź :) Bezpiezniki są ok. Przejrzałem wszystkie które zdołałem znaleźć. Wiatak się nie załącza, nawet na krótko, bezpośrednio do wtyczki. No i ledwo się rusza kręcony paluchem. Skopcony, zatarty... nie wiem. Zamówiłem używkę, ale mi łobuz jakiś przysłał złom totalny. Śmigło ani drgnie. Chciałem używkę ori żeby nie kupować zamienników... :/ to mam. Zatem temat aktualny niestety. Dzięki raz jeszcze.
  2. W ukrytym menu nie sprawdzałem...zapomniałem jak. Wskaźnik cały czas po rozgrzaniu silnika pokazuje godzinę dwunastą, niezależnie od rodzaju jazdy i temperatury na zewnątrz. No i możliwe że zapowietrzyłem, bo odkręciłem na ciepłym kilka razy żeby sprawdzić dlaczego alarm krzyczy( jeszcze nie gorącym - takim że nie wywaliło płynu tylko trochę syczało przy odkręcaniu korka ) "Często czujnik pada od poziomu cieczy" Masz na myśli że jak jest zbyt niski poziom to czujnik się psuje? Dzięki za odpowiedź :)
  3. Rany, nie wszyscy na raz! :shock:
  4. Witam. Mam problem z poziomem płynu. Po nocy, na zimnym, spławik pokazuje że jest ok. Po przejechaniu kilkuset, czasem kilkudziesięciu metrów jest sygnał z komputera że nie jest ok. Staję, sprawdzam, spławika nie widać i dopiero po chwili wypływa powoli. Jest na swiom miejscu więc nie dolewam. Jadę dalej i jest spokój, tzn komputer milczy, temperatura wzorowa. Któregoś razu sprawdziłem co się dzieje z poziomem płynu po odpaleniu i zaobserwowałem takie zjawisko: Przed włączeniem spławik ok. Włączam z odkręconym korkiem i poziom momentalnie spada - spławik znika w dziurze. Po zgaszeniu silnika wraca do pozycji ok. To wszystko na zimnym silniku. Czy to normalne zachowanie? Czasem jest tak, że pokazuje komunikat na starcie, a po lekkim rozgrzaniu, (1-2 km) zatrzymuję auto, gaszę silnik, sprawdzam - jest ok. Jadę dalej i już się nie błąd pojawia. Czasem z kolei wyświetla się dopiero kiedy wskazówka temp. stoi pionowo. Trochę nie mam pomysłu jak sprawdzić czy poziom jest zły czy komputer oszukuje. Martwię się o silnik bo ciepło się robi. Macie koledzy jakiś pomysł?
  5. Witam kolegów. Mam problem z wiatrakiem klimy. Wygląda na to że trup. Chyba się zatarł. Czy jest możliwość demontażu bez zdejmowania zderzaka? Pozdrawiam
  6. Witam. Padła mi żarówka w wewnętrznym reflektorze, po stronie pasażera. oO oo Wymiana nie pomogła. Komp wyświetla komunikat :standlicht prüfen. Pytanie mam takie, czy są bezpieczniki oddzielne do wszystkich świateł :shock: (nie znalazłem w opisie na pudle z bezpiecznikami) , czy to raczej usterka innego rodzaju? Na przewodach, kostkach? Pozdrawiam
  7. _ded_

    bmw e38 730i zakup

    Jak mawiają, na oko to panie chłop...itd. Proponowałbym odżałować te 2-3 stówki, podjechać do przyzwoitego serwisu i wykonać pełną diagnozę. Przynajmniej się dowiesz co Cię czeka w najbliższej przyszłości. Bo "coś" czeka na pewno :) Piszę o takich kosztach bo sam zapłaciłem podobną kwotę. W różnych miejscach może być różnie. pzdr
  8. Dziękuję. To w takim razie może podpasuje od M50 albo m43? Wypatrzyłem że one mają pojedyńcze. http://allegro.pl/czujnik-spalania-stukowego-bmw-e36-e34-m43-1739368-i3687397018.html http://allegro.pl/czujnik-spalania-stukowego-320-m50-bmw-e36-i3708210125.html Pozdrawiam
  9. Witam. Komputer pokazał mi -tzn. mechanikowi- błąd tego urządzenia. Mam pytanie, ponieważ nie mogę znaleźć dedykowanego do mojego auta, czy do M44 kótrych jest zatrzęsienie, będzie dobry? Mówię o poszukiwaniach na allegro :wink: A przyczyną poszukiwań, jeśli kogoś by to zainteresowało, był fakt że auto się kończyło przy 3tys obrotow. Na każdym biegu przy 3 tys. pojawiały się objawy jak przy "odcięciu". Sytuacja nastąpiła z dnia na dzień. Wcześniej rzadko pojawiał sie chwilowy zanik mocy tuż po odpaleniu, na 1 i 2 biegu. Może ktoś ma taki czujnik i go nie chce? :) Pozdrawiam.
  10. Dzięki za odpopwiedź. Yatoura odpuściłem. Poczytałem tutaj: viewtopic.php?f=92&t=176486&hilit=mp3&start=75 i podziękowałem. Kupiłem Dension i niestety chyba też lipa :evil: Model dedykowany również do siódemki, niestety z moją nie współpracuje. Producent testował z radiem które od mojego różni się tym że ma wyświetlacz zamiast schowka na drobne i wszystko działało. U mnie nie chce. Natomiast pozytywnie wypadł kontakt z supportem u dystrybutora i producenta(Węgrzy). Pomagali jak mogli. Jeszcze jedna próba i odsyłam. Zostaje 6 przeskakujących na wybojach CD ków. :? Jaka to zmieniarka PI i CD P? Czym się różnią? W Vin mam taki opis: S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 plyt CD
  11. Przepraszam, zapomniałem dołączyć fotkę :oops: Radio to wersja business rds - już wiem. Natomiast chętnie dowiem się o ewentualnych niedomaganiach urządzenia które planuję zamontować. Można wyrzucić post. Znalazłem już odpowiedni temat na forum. Przepraszam za śmiecenie. Pozdrawiam
  12. Witam. Nie mam tej informacji w VIN. Proszę o pomoc; jaki to model radia. Potrzebuję wiedzieć ilu pinową wtyczką będę mógł podłączyć konwerter. BTW, czy ktoś może coś takiego zainstalował u siebie? Dobrze działa? [ZMIENIARKA MP3 YATOUR] Pozdrawiam
  13. Oki. Nie wiedziałem o kresce. Myślałem że pływak to jedyny wskaźnik. Poszukam. Chybaże 2.8 mają inaczej. \\ Dolewałem na ciepłym , ale naprawdę niewiele :mrgreen: Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.