Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam duży problem. Moje BMW kopci na czarno oraz widocznie spadła moc. Nie ma żadnego wycieku pod samochodem czy od góry silnika. Stan na bagnecie jest ciągle taki sam. Parę dni temu kopciła tylko na wyższych obrotach 3000-4000 przy dynamicznej jeździe. Teraz zauważyłem ze kopci także na postoju gdy dodam gazu. Przymierzam się do sprawdzenia odmy i zaworu EGR. Jednak nie zasysa powietrza ani przez bagnet nie ma żadnej paćki na końcu bagnetu ani na zakretce od wlewu paliwa. Nie słychać siorbania ani nic takiego. silnik pracuje równo. Jednak jak się przejadę to wczesniej 150 koni wgniatało w fotel a teraz nic.;/ a i gdy byłem w polsce wymienilem wszystkie 4 filtry i olej.
Opublikowano
Mialem dokladnie tak samo i powodem byla mala dziurka w rurze do intercoolera, plus wymienione zostaly wezyki, kable i swiece. Auto odzyskalo moc, spalanie spadlo a przy pedale w podloge wogole nie dymi.
Opublikowano
Gdyby turbo padło to by olej brała tak.? A z ta rurką od interkulera to jak to poznać. Patrzyłem to napina się przy gazowaniu i nie słychać żadnych swistow nie czuć żadnej dziurki.. dziś zobaczę zawór i odme
Opublikowano
pierwsze zainteresuj się szczelnoscią dolotu , drugie samym sterowaniem turbo czyli zaworek od sterowania turbo ( jesli taki występuje ) , mozesz go spróbowac zamienic z tym od egr oraz sprawdź poprawność podłaczenia wężyków podcisnienia może którys spadł albo jest naderwany ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Jak to sprawdzić. Ogolnie nie slychac zadnych swistow ani gwizdow. Przewod od intercoolera napina się pod czas gazowania ale tez nie czuć nic. Moze jakis domowy sposob na sprawdzenie ??
Opublikowano
Poszperałem dziś i okazało sie 'mam nadzieje' Pekniety węzyk dolotowy do turbiny. To ten wężyk do zaworu EGR. Jutro jade na servis po nowa sztuke. :)) jutro sie okaże.:)
Opublikowano
Opublikowano

a słuchaj jak bys mógł powiedzieć to musze cały ten element wymieniac co idzie od EGR do samego dołu czy moge tylko ten odcinek który mam uszkodzony jak widac na zdj??

Bo byłem na serwisie to mi chciał wcisnąć cały ten element nie wiem jak to sie fachowo nazywa.

Opublikowano
Nie siwy tylko czarny Kolego :) czytaj temat he :)) i tak myslę własnie ze ten wężyk wymienie i bedzie wszystko ok a i przeczysciłem egr. Tak jak TC radził.
Opublikowano
Przeczyściłem i tak sie zastanawiam czy demontować odme wrazie czego wymienić cała. Czy poczekać na wężyk i jak bedzie ok to nie robić juz nic jak myślicie... A mógłby ktoś mi podsłać link tego przewodu. Szukam i nie moge znaleść i na allegro i na belgijskich stronach i nic.;/
Opublikowano
Hmmm właśnie czytałem na ten temat. Ostatnie pytanie :)) Zamówić kolanko czy przewód jak przewod to sam mam to sobie dociąć nic nie będzie wadziło. ?? Bo ogolnie to mi sie rozchodzi o to same kolanko ktore umiescilem na zdj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.