Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
potrzebuje pomocy...... posiadam bmw e 30 fabrycznie był silnik 1.8 teraz jest m50b20 siadła mi pompa paliwa bo przedarł się filterek. tzn jest głośna i mało wydajna silnik przerywa i nie ciągnie tak jak powinien. Posiadam pompę paliwa od mojej poprzedniej e30 m20b25....... z tym ze ta jest bez powrotu i teraz pytanie co mam zrobić..... czy mogę wkręcić śrubę w przewód powrotny i co to spowoduje czy to jest jakiś przelew z drugiej komory zbiornika....... sam juz nie wiem zgłupiałem..... proszę o fachową poradę a nie jakieś jałowe rozmowy. z góry dziękuje..... pozdrawiam...
Opublikowano
halooo patrzyłem na realoem i sa dwa różne moduły zasilające czyli pompka w zbiorniku jedna ma tylko zasilanie (ta od m20b25) a druga zasilanie i chyba powrót lub przelew z drugiej komory ale z tego co widziałem to zbiornik ma przelew na dole przy łączeniu dyfra z wałem....... pytanie co mam zrobić po z przewodem powrotnym-przelewowym jak wymieniłem moduł zasilający na inny..... auto normalnie odpala i jezdzi......
Opublikowano

moze nie koniecznie martwe, po prostu niektorzy nie wiedza jak pomoc.

ArturE30 - ten uzytkownik ma m50b20 w swojej e30, napisz do niego moze Ci cos podpowie. :wink:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
najlepiej nowa pompkę, jaką kolwiek co dmoże działać w zbiorniku i bije min. 3,5 bar. .....ale ale . na powrót nie potrzebna ci żadna pumpka tylko wężyk prosto do zbiornika. troche rzeźba ale zasada działania ta sama....
Staram się pisać posty takie jakie sam chciał bym otrzymać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.