Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

mam problem!

wskaznik od temperatury wariuje! czujniki wymienione przeczyszczone styki wszystko jest jak powinno!

 

wskaznik wariuje jak obroty wejda powyzej 3 tys obr. a jak dojdzie do 6 tys to wskaznik spada na niebieskie tlo i tam zostaje!

 

zamierzam wymienic licznik ale jest problem!

http://www.members.lycos.co.uk/vignal318/88105974.jpg

 

w zaznaczonym miejscu mam kostke do czego ona moze sluzyc!?

 

i czy jak wymienie licznik bez tej kostki czy wszystko bedzie oki??

 

pozdrawiam

Opublikowano
nie nie bedzie ok - nie bedzie dzialal obrotomierz jak powinien, przekrec sam wskaznik od temp i bedzie ok. Albo po prostu wymien akumlatorki w swoich wskaznikach o ile sa zle :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

kostka sluzy do identyfikacji silnika - dopasowania wskazan obrotow do posiadanego silnika r4 lub r6.

 

w czesci starszych zegarow do e30 taka kostka byla wpinana w zegary ale z tylu - za obrotomierzem.

 

a opisana usterka - dla mnie na bank winne akumulatorki. moze brak ich ladowania, a moze jakas przerwa na stykach lub peknieta sciezka. w niektorych zegarach wystepuje zworka dwoch pinow obok akumulatorow sluzaca do podania napiecia ladujacego te aku. moze sie po prostu ta zworka poluzowala.

Opublikowano
kostka sluzy do identyfikacji silnika - dopasowania wskazan obrotow do posiadanego silnika r4 lub r6.

 

w czesci starszych zegarow do e30 taka kostka byla wpinana w zegary ale z tylu - za obrotomierzem.

 

a opisana usterka - dla mnie na bank winne akumulatorki. moze brak ich ladowania, a moze jakas przerwa na stykach lub peknieta sciezka. w niektorych zegarach wystepuje zworka dwoch pinow obok akumulatorow sluzaca do podania napiecia ladujacego te aku. moze sie po prostu ta zworka poluzowala.

 

jak sie zabrac za rozbieranie i gdzie wogole znajduje sie ta bateryjka??jaka to bateryjka??

Opublikowano

zakladam ze kolega juz zegary wyjal z auta. teraz z tylnej niebieskiej pokrywy zegarow wykrecic 10 (chyba) wkretow. delikatnie zdjac pokrywe. zegary - wskazniki zostaja na tej pokrywie. nas interesuje ta przednia czesc z szyba.jeden wkret na srodku zegarow trzyma taki plastikowy uchwyt w miejscu kontrolki check - wykrecic go. jesli masz zegary z ta kostka o ktora wczesniej pytales wkladana z przodu zegarow to najpierw ja wyjmij. teraz delikatnie wysun cala szeroka plytke z aku.

 

aku dostepne w sklepach elektronicznych. niektore zegary mialy aku 1,2 volta a niektore - bodajze motometer, mialy 3 voltowe. zawsze sa dwie sztuki aku.

Opublikowano

mam wszystko tylko teraz jak dokladnie sprawdzic domowym sposobem czy to napewno aku??

 

one sa jakos na stale przymocowane tam!

 

wie ktos moze jaka cena jest tych bateryjek??

 

aha i jeszcze jedno! do zegarow podlaczony jest jeden przewod niebieski do zielonej wtyczki miedzy biala wtyczka i zolta(od komputera) jest kilka mozliwosci wpiecia tego przewodu! do czego ten przewod sluzy???

 

pozdrawiam z gory dzieki za pomoc

Opublikowano

Witam

Te bateryjki :P sa umieszczone na plytce.Wszystko pokryte przezroczysta masa.Zanim wylutujesz sprawdz napiecie na nich.Po prostu nakluj je przy biegunach i podlacz voltomierz.Z tego co widze na zdjeciu to masz firmy moto meter.Jezli sa 3V to koszt jednej oryginalnej ok.20 pln

pozdrawiam

Opublikowano

tak! motometer i sa to 3v aku!

 

ma byc 6v na aku? wtedy beda dobre??

 

jak rozpoznac zeby nie potrzebnie nei wymieniac!

 

jak beda dobre to wymienie licznik i po sprawie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.