Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Montował ktoś do 335i catch oil can ? Warto zainwestować w to? Podobno dużo oleju dostaje się do kolektora

 

http://www.burgertuning.com/images/oil_catch_can_BMW/oil_catch_can_dirty_intake_valves_n54.jpg

Opublikowano

hehe w USA jezdza na KN-ach albo innych wynalazkach (stozki ... ) to tak maja,

u mnie nawet 30% tego nie bylo...

 

 

... po 190 tysiacach kilometrow.

 

Takze mity miedzy bajki, albo propagowane w USA przez idiotow, gdzie maja wszystko gorsze, od opon przez paliwo na filtrach konczac ;)

Opublikowano
hehe w USA jezdza na KN-ach albo innych wynalazkach (stozki ... ) to tak maja,

u mnie nawet 30% tego nie bylo...

 

 

... po 190 tysiacach kilometrow.

 

Akurat to co widzisz na tym zdjeciu, to osad z oleju silnikowego, zassanego z odmy ;) Filtr powietrza nie ma tutaj nic do rzeczy. Fabryczny separator oleju nie radzi sobie poprostu w niektorych przypadkach.

 

Problem istnieje, nawet ASO BMW w USA (gdzie tych aut masz x razy wiecej niz w Polsce) oferuje usluge czyszczenia silnikow N54 i N55, wlasnie z tego osadu.

 

Takze mity miedzy bajki, albo propagowane w USA przez idiotow, gdzie maja wszystko gorsze, od opon przez paliwo na filtrach konczac ;)

 

Mitem to jest chyba wlasnie to, ze wszystko jest gorsze w tych przypadkach gdy nie jest :lol:

Opublikowano

JA mowie na bazie swojego ex ezgemplarza:

Poczatek produkcji,

195 tys przelotu

od 170 tys kilometra na lekkim chipie

i za cholere czegos takiego nie bylo... u mnie w ex galerii sa zdjecia jak to wyglada... ;)

 

A w USA po ~80 tys km takie syfy no to hallo? albo wlasciciel ze "srednim" IQ, albo podzespoly gorsze... ;)

 

Tak samo jak widze padajace pompy paliwa w egzemplarzach z USA... skad takie cuda? Paliwo tez maja badziewne...

Dlatego nie lubie "problemow aut z USA" sciagac na rynek europejski...

Opublikowano
JA mowie na bazie swojego ex ezgemplarza:

Poczatek produkcji,

195 tys przelotu

od 170 tys kilometra na lekkim chipie

i za cholere czegos takiego nie bylo... u mnie w ex galerii sa zdjecia jak to wyglada... ;)

 

To, ze u Ciebie nie wystapil, nie oznacza, ze go nie ma.

 

A w USA po ~80 tys km takie syfy no to hallo? albo wlasciciel ze "srednim" IQ, albo podzespoly gorsze... ;)

 

Tak samo jak widze padajace pompy paliwa w egzemplarzach z USA... skad takie cuda? Paliwo tez maja badziewne...

Dlatego nie lubie "problemow aut z USA" sciagac na rynek europejski...

 

To widocznie w Niemczech maja to samo paliwo co w USA, bo problem tez im jest znany

 

http://www.e90-forum.de/e90-e91-e92-e93-motor-getriebe-auspuff/32432-335i-reinigung-der-verkokten-einla%C3%9Fventile-mit-strahlger%C3%A4t-bericht-inkl-fotos.html

Opublikowano

Wszystko jest kwestia zdrowego i swiadomego uzytkowania samochodu.

Albo mialem bardzo, bardzo duzego farta ;)

 

Jak dla mnie 335i to najlepsze autko pod wzgledem osiagi/koszta zakupu/utrzymania.

A jako ze sam jedzilem dwa lata praktycznie bez awarii to nie dziw sie ze wsystkie takie pogloski bede spychal gdzies w kat ;) - tym bardziej ze sa poparte moim doswaidczeniem...

Opublikowano
Wszystko jest kwestia zdrowego i swiadomego uzytkowania samochodu.

Albo mialem bardzo, bardzo duzego farta ;)

 

Moze i to, i to, praktycznie zaden problem z modelami roznych producentow nie objawia sie w 100% egzemplarzy.

 

Jak dla mnie 335i to najlepsze autko pod wzgledem osiagi/koszta zakupu/utrzymania.

 

Wogole tego nie kwestionowalem.

 

A jako ze sam jedzilem dwa lata praktycznie bez awarii to nie dziw sie ze wsystkie takie pogloski bede spychal gdzies w kat ;) - tym bardziej ze sa poparte moim doswaidczeniem...

 

Dobrze, tylko zdazyles wczesniej zrzucic wine na problem na filtry K&N, inna jakosc paliwa, inna jakosc podzespolow. Tak jak napisalem wyzej, wpadki sie zdarzaja, nie ma aut idealnych, pozbawionych wogole jakichkolwiek wad.

Opublikowano

podsumuje dyskuje ;)

 

Ok, z tym, ze to nie ja kurczowo trzymam sie swojego zdania :D

 

A tak serio to ja bardziej jestem ciekaw czy wiekszosc awarii N54 wynika z glupoty uzytkownikow czy inzynierow BMW.

 

Z glupoty ekologow :duh:

Opublikowano
Przy ostrej jeździe ubyło mi trochę oleju, dlatego zaczełem zastanawiać się nad montarzem tego catch oil can. Po tuningu zwiększa się doładowanie turbo i bierze więcej oleju:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.