Skocz do zawartości

E46 323Ci Gdańsk /WBABM31080JH67098/ 2000r


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Co sądzicie o tym BMW z Gdańska? Wydaje się być ok po zdjęciach. Według winu 10.1999 - więc nie taki ostatni miesiąc :)

 

Rozkodowany VIN:

 

Art.

Wartość

Numer podwozia WBABM31080JH67098

Kod typu BM31

Typ 323CI (EUR)

Typoszereg E E46 (2)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M52/TU

Pojemność skokowa 2.50

Moc 125

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor MEERGRUEN METALLIC (393)

Tapicerka STOFF MAGLIA/LEDER/HELLBEIGE 2 (E9HC)

Data prod. 1999-10-02

Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S256A SPORT-/MF-LENKRAD/GESCHW.REGELUNG Kierownica sport./MFL/regul. prędk.

S299A LM RAEDER MIT MISCHBEREIFUNG Obr. BMW, st. le. z ogumieniem mieszanym

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S435A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

P628A KOMMUNIKATIONSPAKET Pakiet komunikacji

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa w jęz. włoskim

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

S928A REIFENSTEUERUNG Sterowanie opon

Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S458A SITZVERSTELLUNG ELEKTR.FAHRER/BEIF. Regulacja fotela przedn. elektryczna

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

 

Wyposażenie fajne, ktoś wie co to jest "Sterowanie opon" oraz "Brak obsługi krzyżowej"?

 

Według ASO - 02.2009 wpis w ASO przy przebiegu 197tyś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

a link gdzie wcięło? :mrgreen:

sterowanie opon to czujniki ciśnienia czy gumy nie złapałeś albo flaka nie masz.

brak obsługi krzyżowej to centralny zamek zależny od alarmu.

jak zamkniesz pilotem to guzikiem w kabinie ani klamką nie otworzysz od środka fury.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem, malowany cały, uderzony był w prawe drzwi według sprzedawcy, według zdjęcia z kolizji to i błotnik dostał i próg dostał - trzeba by go podnieść i zobaczyć jak od spodu wygląda.

Albo mam miernik zepsuty na całym samochodzie nie schodzi poniżej 200 nigdzie, prawy tylny słupek ponad 800..

 

W środku spoko, sprzedawca sam powiedział, że go prał bo był brudny. Prawy słupek od pasażera "lata" - źle coś spasowane..nawet przy 60km/h słychać szum powietrza przy prawym kole i przy ok 90km/h zaczyna mocno ściągać na prawo - wszystko się składa w całość :) chociaż nie byłem na stacji itd póki co..

 

Automat zmienia płynnie, jednak przy wrzuceniu z D na N i na odwrót słychać lekkie stuknięcie (tak powinno być)? Przy wysokich obrotach czuć zmianę biegów.

No i nie wiem czy automaty tak mają w E46 ale dla mnie to to słabo jedzie jak na 2.5 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

to sprzedający trochę przesadził z tą igłą :mrgreen:

jak można tak pisać gdy stan daleko odbiega od ideału.

http://s22.postimg.org/e8yajzk8d/otomoto_pl.jpg

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety - nie powiem, wygląda na żywo bardzo ładnie, i kolor i samochód - malowany niech sobie będzie ale szpachla na słupkach tylnych nie wróży dobrego..nie mówiąc co wyjdzie po podłączeniu pod kompa lub zajrzeniu pod spód.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można powiedzieć, że malowanie to nawet na plus, byle bez szpachli, a tym bardziej na słupkach.

Większość coupe jest po stłuczkach, dzwonach, a e46 z tych lat już zaczyna rdzewieć, nadkola i doły drzwi to już chyba standard.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaa, następna YGŁA...

Jak nie handlarz skoro częściami handluje do beemek.

I pytanie - jak długo ma te auto?

I kto skręcił licznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

kupuje też, ale głównie wyskakują usługi informatyczne.

może jakiś mechanik amator co dorabia na boku ulepami.

jak widzę taki igły niezweryfikowane to mam dylematy czy jechać do Niemiec po jedynkę.

tam 7-8 koła euro a u nas igła 30 tysięcy zł :/

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sprzedający trochę przesadził z tą igłą :mrgreen:

jak można tak pisać gdy stan daleko odbiega od ideału.

http://s22.postimg.org/e8yajzk8d/otomoto_pl.jpg

 

Taki opis aukcji to już 'standard'... Nikt by do niego nawet nie zadzwonił gdyby wymienił choć 1 wadę auta nie mówiąc już o szpachli :)0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik niby nie on skrecil ale ktoś musiał :D sprawdzał nawet w xenonach hehe i mu się zgadzalo. Ciekawe co ma lampa do przebiegu? Czy ja o czymś nie wiem?

 

Auto ma od miesiąca :D a dorabia właśnie samochodami.. Czyli dajemy sobie spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HAHAHAHAHAHA - :D :D :D :D :D

Wszystko jasne jak dla mnie - handlarzyk - partyzant - ściemniacz - najgorszy rodzaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie widzisz - na świeżaka nie wygląda.

Pewnie wiedział o dzwonie - bo nie dopisał nic o bezwypadkowości.

Ja już przyzwyczajony jestem do tego, że jak handlarz nie pisze nic o bezwypadkowosci (a w szczególności taki handlarz-partyzant) to musiało być zdrowe pierd*lnięcie.

Tak zdrowe, że tego nie da się ukryć.

Teraz pytanie czy takie kupił czy sam klepał. Tu chyba takie kupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki opis aukcji to już 'standard'... Nikt by do niego nawet nie zadzwonił gdyby wymienił choć 1 wadę auta nie mówiąc już o szpachli :)0.

Niestety, ale właśnie takie jest myślenie Polaków. Jak napiszesz, że posiada normalne ślady zużycia to nikt się nie odezwie, ale napiszesz że piękny, nic nie stuka nic nie puka jak z salonu to telefony się urywają. Smutne to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupił walnięte w bok ;) tak mówił no i mam zdjęcia na innych numerach także jakby się zgadza ;) Ogólnie na czarną listę..

 

A co do malowania - na aukcji nie napisał ale już mówił ;) że podejrzewa hehe bo za ładnie wygląda - jak !@#$% może podejrzewać jak kupił walnięte w bok i wymieniał czy szpachlował ten bok :P to i musiał pomalować heh..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zupełnie przypadkiem trafilem na ten temat i musze przyznac że wprawił mnie stan wielkiego rozgoryczenia. Strasznie mi się podoba gdy o samochodach wypowiada się gromada gimbusów która gdzieś słyszała że gdzieś coś tam dzwoni, ale dokładnie nie wie w którym kościele. Znawcy z Was BMW jak z koziej pi*** rakietnica. No bo jak ktoś nie wie że przebieg w tym modelu jest zapisany również w module świateł LKM to nie ma o czym dyskutować.

 

Po pierwsze każdy kupujący był informowany o tym że na aucie najprawdopodobniej została położona nowa powłoka lakiernicza. W ogłoszeniu nie zaznaczałem opcji "bezwypadkowy". Gdy go kupiłem, miał uszkodzone prawe drzwi o czym poinformowałem kupującego. Mało tego, przesłałem mu zdjęcia na wskazany adres e-mail jak wyglądał samochód przed naprawą! Uważam że wielką niegodziwością jest przedstawianie teraz mojej osoby w takim świetle w sytuacji gdy niczego nie ukrywałem. Stuki przy redukcji jak najbardziej były, podpora wału - informowałem kupującego. Najbardziej jednak rozbawia mnie historia nt szumu z prawego koła. Kupujący jeszcze przed rozpoczęciem jazdy próbnej został poinformowany o uszkodzeniu prawego koła (co się później okazało było guzem na oponie). Teraz widzę że dokonał wielkiego odkrycia, szumi prawe koło! Nowy właściciel jest z samochodu bardzo zadowolony co najlepiej świadczy o stanie w jakim był. A jak ktoś kupuje samochód z kieszonkowego od rodziców za kilka tysięcy i celuje w bmw to radzę przemyślec i kupic sobie opla corse 1.0 w gazie.

 

A więc drogi kolego, radzę Ci wyprostować tą sytuację i przedstawić na forum stan faktyczny bo pominąłeś to co najistotniejsze np że zdjęcia masz ode mnie a nie że jesteś w ich posiadaniu. Jak widzisz Internet nie jest do końca anonimowy i nie można bezkarnie pisać co tylko przyjdzie na myśl szczególnie, że to tylko takie słodkie pier*******

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie rakietnica, ten moduł nie nazywa się LKM. A przebieg w nim zapisany można dowolnie zmieniać.

Jeśli ktoś tego nie wie, to:

nie ma o czym dyskutować.

Jak widzisz, Internet nie jest do końca anonimowy. Więc zanim zaczniesz wprowadzać ludzi w błąd, że moduł LCM to jakikolwiek dowód oryginalnego przebiegu, a twoje auto było NAJPRAWDOPODOBNIEJ malowane po całości (ty to wiedziałeś od dawna, a my teraz również, że nie najprawdopodobniej, tylko Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ), to radzę się dwa razy zastanowić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s/lcm/lkm

 

Nie przypominam sobie deklaracji z mojej stronie że jest to jakikolwiek dowód oryginalności przebiegu. Po prostu samochód był podłączany pod komputer i przebieg pokrywał się z tym w LCM i EWS - co nie oznacza że nie mógł być zmieniony w przeszłości jednak daje mi podstawy do założenia, że może być prawdziwy. Jak większośc zapewne wie, ten konkretny EWS jest tylko do odczytu i aby go przeprogramować trzeba wyjąć na stół, posiadać odpowiedni sprzęt obsługujący tą maskę itd, a śruby na plastikach przy nogach nie były nigdy ruszane. Tego czy był malowany po całości nie wiemy, nie mamy pewności co do prawidłowej kalibracji czujnika co potwierdza sam kupujący. Dlatego - najprawdopodobniej a nie z całą pewnościa, czego nigdy nie ukrywałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się wszystko pięknie wyjaśniło.

Przed chwilą urągałeś forumowiczom wyrażeniami typu gimbusy, kozie pi*dy itd, a teraz mięknie rakietnica.

Czyli już wiemy, że nie deklarujesz oryginalności przebiegu, chociaż przed chwilą chciałeś powalić całe forum tekstem o LKM.

Ciekawi mnie bardzo, dlaczego informowałeś każdego kupującego, że na aucie najprawdopodobniej została położona nowa powłoka lakiernicza (twoje słowa)? Przecież nie na podstawie miernika, który oczywiście pewnie nie jest dobrze skalibrowany.

 

Jedynie chwała za przekazane kupującemu zdjęcia z bum.

Bo w handlarskim świecie to rzadkość, zazwyczaj jest nic nie wiem, tak kupiłem, to nie moje auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.