Skocz do zawartości

E60 530D czy 535D


elcop

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

jestem na etapie kupna bmw e60 z silnikiem diesla w sedanie z m-pakietem

proszę o podpowiedź który lepiej wybrać, 530 czy 535

biorę pod uwagę rocznik 2008-2009

z tych które wybrałem to mają przebiegi ok 200tyśkm (z książkami serwisowymi z aso)

 

chciałbym również docelowo zrobić program - czy macie jakieś doświadczenia, kto ile wystroił, gdzie najlepiej jechać ???

 

z góry dziękuje za sugestie

 

PS może ktoś z forum ma do sprzedania taki egzemplarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ciezko znalezc cos takiego na polskim allegrio czy otomoto z tego rocznika 535 w mpakiecie . ja mam rok 2007 bez czipka ...jak cie stac bier 535 bardzo fajnie sie tym jezdzi :> ale tez czesci drozsze niz w 530 :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Części droższe bo to marketing, klamka do E60 m5 jest chyba 3x droższa niż do np 520i a przecież to ta sama klamka :norty:

 

Kolego najpierw zacznijmy od tego w jakich rejonach mieszkasz, jak chcesz autem jezdzic jakiego masz skilla itp, bo powiem tak ja mieszkam w terenie mocno gorzystym, jeden z sasiadow w zeszlym roku kupil 535d polifta zrobil custom IC wydech jakies inne pierdolki i wyplulo mu chyba 350km i 740nm i z garażu w zimie nie wyjechał ani razu i to nie dlatego że się bał ;)

 

Ogólnie moim zdaniem w naszym klimacie gdzie występuje zima a zwlaszcza jak sie mieszka w terenie gdzie jest dosyc snieznie kupno 535d i jeszcze go chipowac mija sie z celem, na swiatlach w zimie lub po wiekszym deszczu objedzie cie skoda fabia, nie mowi e juz o problemach z trakcją...

 

Jak chcesz chipowac to ja sugeruje od siebie 530xd poliftowe , do tego wtryski z 35d poprawione turbo, ic na zamowienie, jakis wydeszek przelotowy ( dalej cichy ) , wzmocnione przeniesienie napedu i konwerter i masz 300km i 680nm w do tego naped na 4 buty ktory zawsze mozna bezpiecznikiem odlaczyc i chwile sie pobawić na sniegu ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Części droższe bo to marketing, klamka do E60 m5 jest chyba 3x droższa niż do np 520i a przecież to ta sama klamka :norty:

 

Kolego najpierw zacznijmy od tego w jakich rejonach mieszkasz, jak chcesz autem jezdzic jakiego masz skilla itp, bo powiem tak ja mieszkam w terenie mocno gorzystym, jeden z sasiadow w zeszlym roku kupil 535d polifta zrobil custom IC wydech jakies inne [bAD] i wyplulo mu chyba 350km i 740nm i z garażu w zimie nie wyjechał ani razu i to nie dlatego że się bał ;)

 

Ogólnie moim zdaniem w naszym klimacie gdzie występuje zima a zwlaszcza jak sie mieszka w terenie gdzie jest dosyc snieznie kupno 535d i jeszcze go chipowac mija sie z celem, na swiatlach w zimie lub po wiekszym deszczu objedzie cie skoda fabia, nie mowi e juz o problemach z trakcją...

 

Jak chcesz chipowac to ja sugeruje od siebie 530xd poliftowe , do tego wtryski z 35d poprawione turbo, ic na zamowienie, jakis wydeszek przelotowy ( dalej cichy ) , wzmocnione przeniesienie napedu i konwerter i masz 300km i 680nm w do tego naped na 4 buty ktory zawsze mozna bezpiecznikiem odlaczyc i chwile sie pobawić na sniegu ;)

 

A czy masz może info, który bezpiecznik trzeba odłączyć? I czy jazda z tylnym napędem przez chwilę np. właśnie na śniegu ma wpływ na trwałość xdrive'a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Z tego co pamiętam to w 335xi wyciągasz 26 i 50 , 26 jest od samego Xdrive ale wtedy wycieraczki non stop napierdzielaja więc 50 jest od tego żeby i one nie działały, oczywiście na zegarach robi sie choinka i nie działa prędkościomierz no ale za to można bokiem polatać ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem skąd te teorie na temat niemożliwości jazdy autami z tylnym napędem w zimie. Od zawsze jeżdżę RWD i to raczej mocniejszymi i jeszcze nigdy nie zostawiłem auta w garażu z uwagi na warunki atmosferyczne. Ile KM i Nm byś nie miał pod maską, nikt nie każe ci wciskać gazu do oporu i wyłączać DSC. Oczywiście nie wjedziesz wszędzie tam gdzie 4x4 (albo raczej: wjedziesz, ale z wyjechaniem będzie gorzej :lol: ), ale to ostatnie ma też swoje wady (masa, droższe w utrzymaniu elementy napędu i zawieszenia).

 

Co do kosztów utrzymania, to poza kosztem hamulców nie ma dużych różnic między 530d i 535d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.