Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem z moja bmw. Jest to moje drugie autko i nie mam doswiadczenia wiec pisze o pomoc.

Mianowicie podczas przyspieszania, lub ruszania na instalacji lpg, Straz la mi pod maska jak wchodzi na obroty i jest taki bez sily. Ostatni w aucie naprawialem zawieszenie, wymienilem chlodnice, lpg mi wymienili jakis silniczek, a no i wymiana wszystkich swiec. Nie wiem czy mechanik mnie nie naciaga, bo najpierw kazal wymienic wszystkie swiece a teraz twierdzi ze jak nadal strzela to trzeba wymienic cewki a koszt jedne to 250zl.... pomozcie? Ten pan tez jes gazownikie, myslalem z moe zla regulacja ale chyba by doszed d tego sam? W tym miesacu juz wydalem prawe 2tys. Pomozcie bo mam zadyszke finansowa i ja sie wurze to jesprzedam.....

Opublikowano

Mechanicy zazwyczaj wymieniają na chybił trafił.

 

Wnioskuję, że masz silnik M50, więc zrób tak: zdjemij pokrywę silnika i jak będzie ciemno sprawdź czy nie ma przebicia na pokrywę zaworów (jak jest, to będzie błyskać). Jak będzie przebicie to wymień fajki (15zł za sztukę).

 

Jaka instalacja? Od parownika przez silniczek krokowy do miksera? M50 podobno szaleją na takich onstalacjach i lepiej już wymienić krokowiec na zwykły register...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Kolega wyżej dobrze mówi :)

 

Ja w swojej miałem tak samo tyle ze na gazie w ogóle nie chciała chodzi bo tak miała układ zapłonowy rozwalony.

Ale nawiązując do tematu:

 

1.Sprawdź czy w świecach nie miałeś oleju

2. Jeżeli miałeś to fajka na danym cylindrze jest do wymiany bo jest już zamoczona i może być na dole popękana

3. Cewka ale to ostatecznie. Cewkę sprawdzaj na odpalonym silniku odpinaj przewody od cewek i słuchaj pracy silnika czy się zmienia jeżeli się zmieni to znaczy ze cewka jest dobra jeżeli pozostanie tak jak było cewka jest uszkodzona.

4. Nie sprawdzaj cewek jak inni piszą aby sprawdzić ja miernikiem, bo to nic Ci nie ta :) Zepsuta cewka będzie pokazywali Ci 0,08 Ohm i dobra tez Ci będzie pokazywała 0,08Ohm. Ale w ostateczności możesz sprawdzić. Ja miałem swoja zepsuto to pokazywało 0,25 Ohm :D Cewkę sprawdzaj na OHM. przykładając przewody od miernika do pinów 15 i 4 na cewce na kostce będzie pisało.

 

A na benzynie Ci strzela?? Czy nie?

Wiedz ze Gaz potrzebuje większego zapłonu, większej Iskry aby zapalił się niż benzyna.

 

Koszty:

1. Uszkodzona uszczelka pod pokrywa zaworów : około 60zl duża + 30zl mała

2. Fajka od Cewki : około 25zl sztuka

3. Cewka używana : około 40-50zl na szrocie

 

 

PS. Radze Ci szybko naprawić ten układ zapłonowy bo rozwali Ci świece a więcej przez te wybuchy jeżeli masz anty-wybuchy zamontowane na kolektorze ssącym albo filtrze to tez mogą rozwalić Ci przepływomierz powietrza... Jeżeli znajdziesz już przyczyny która cewka lub fajka była zła na danym cylindrze to musisz wymienić obrazu także i świece od razu.

Opublikowano

Stefanek, on pisze ze problemy sa tylko na LPG wiec to na 90% wina instalki, zlego ustawienia itp.

 

Jezeli strzela ci tylko na LPG to daj spokoj z wymiana swiec itp. Cewki praktycznie nawet nie siadaja, a jak juz to zadko, a uzywke kupisz po cenie slodkiej bułki. Jedz do pozadnego gaziarza to ci t o ustawi. Popatrz tez czy nie lapie lewego powietrza, rura przeplywki i przewody pod kolektorem. Jezeli natomiast strzela ci na Pb i LPG to juz mozesz mec wiecej roboty. Ja wozilem sie 2 miechy, wymienialem wszystko po kolei, az wkoncu przyczyną okazal sie stojący olej w dwoch gniazdach świec. Ale przyczyny moga byc powazniejsze np czujnik walka itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.