Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy w ogóle jest to prawdopodobne aby kupić teraz E30 za około 5 tys., w stanie nie szrotowym?

Na allegro latają czasem po 2000 ale zapewne to szrociki wymęczone.

Tak myślę czy w ogóle jest sens szukać E30 za te pieniądze, dlatego proszę o obiektywną ocenę moich szans na powodzenie ; ) ?

Opublikowano
ja kupiłem swoją za 4 500 :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ty byś za wychuchane e30 z przebiegiem 50 tyś km ile byś dał??? przynajmniej 12-15 hehe, ale w taki stanie jak mój to jeźdzenia na co dzieńto od 3500-5000tyś to normalna cena :D

 

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze swap, jest wykonany dość ładnie, żadnych sterczący kabli i innego druciarstwa (chodź malo zdjęć by dokładnie ocenic). Dwa to stan lakieru, widać ze raczej bez rdzy, nawet done ranty drzwi które w większośći są coś tam pordzewiałe, a tu czyste. Po trzecie brak gazowni, co w starcy autach raczej daje wartość niż posiadanie gazowni. Samo wnętrze ciezko ocenić, ale widać po siedzeniu pasażera ze przebieg jest nie mały, ale jeśli ktoś dbał tak jak pisze to auto wart tych pieniędzy, gdyż spokojnie kupuszej i jeździc a wymieniasz tylko coś w zawieszeniu co puka lub olej i filtry.

 

PZDR>

Opublikowano

nie pierd... ze wiecej jak 5 tysi nie dacie za e30 zeby szrotem nie byl no prosze was.. jak sie uda to sie uda zajebista sztuka tylko trzeba szukac.. glownie to sa szerokie lampy..

za ladna sztuke w wąskiej lampie nie dasz mniej jak 10tys !... kto zna auto to nigdy taniej nie sprzeda.. cabrio to samo, M3 i Alpiny sie cenia..

 

co pytania pierwszego, za 5 tys jak poszukasz to znajdziesz ladny egzemplarz, a jak masz checi to sam sobie ladnie wykonserwujesz itd :)

Opublikowano

Za fajny stan to zapłacić trzeba, ja swojej nie sprzedam za 5 k bo dużo więcej jest faktycznie warta i ma kawałek swojej historii.

 

Moja to ma dożywocie- za kilka lat oddam ją synowi:)

Opublikowano

hmmm :)

jakby to określić w paru punktach

1. za 5 tysi mogę ci sprzedać silnik ii zawias na poliuretanie hehe

2. to takie dziwne, że auto o statusie youngtimera zaczyna szybko nabierać na wartości?

3. za 5 tysi widziałem ładne passaty b4 w "tedeji"

4. kupno e30 za 5 tysięcy to tylko początek żeby władować jeszcze dobre 15 tysi żeby auto dobrze wyglądało

5. kto nie rozumie pkt 4 - patrz pkt 3

pozdrawiam :D

Opublikowano

to co jarosz napisal idelnie przedstawia sytuacje, aczkolwiek jak dobrze poszukasz, to znajdziesz dobra e30stke w tej kasie (glownie z motorami m10 i m40, bo z m42 i m20 sa drozsze zazwyczaj jak sa ladne), ktora Cie zadowoli.

zobacz u mnie w galerii co ja kupilem za 2200 a jak sie nią zająłem, co prawda prawdziwego metalicznego koloru jej brak.. ale pomysl i projekt jest i trwa :) idzie kupa forsy na to ale mysle ze warto. 10tysi jednak przy takim aucie i projekcie jak ja kupilem i tworze to idzie lekka reka :P

zycze powodzenia w szukaniu.

Opublikowano
Ja kupiłem za 3.3 tyś w szerokiej lampie po uprzednim rozeznaniu dokładnego stanu blacharki, podłogi etc. Poczytaj gdzie musisz zajrzeć, są określone miejsca gdzie podchodzi zgnilizna :). Doinwestowałem do autka 5 tyś zł i teraz jest cacy :). Najważniejszy jest stan blacharki resztę można spokojnie dokupić małymi kroczkami do przodu mi to zajęło 10 miesięcy. Część rzeczy robiłem sam satysfakcja gwarantowana. Jest to klasyczny sedan 4D bez tuningów itp takie było założenie. Jeśli masz znajomych blacharzy mechaników którzy za 30% ceny ci pomogą w projekcie to nie ma się nad czym zastanawiać. Osobiście uważam że kupienie e30 za 2 tyś i włożenie 10 tyś to troszkę za dużo :), za taką kasę już bym kupił e28 ;P.
Opublikowano

no dobra dobra, ale u mnie leci swap m50b25.. doliczyc oponke, felge.. same siedzonka sportsitze udalo mi sie wyrwac za jedyne 700+zl .. zmiana zawiasu z 318i na 325i itd itd wiec kasa jednak sie zbiera :)

u mnie blacharka(malo co odziwo) i caaaala konserwacja byla za free :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niby sięnie liczy, ale jak się dba o auto i wiesz ze jest w pełni sprawne, wszystko wymienane na czas to nie sprzedasz za 3 tyś takiej bawarki. Za 3 to niech se kupi jakiegoś trupa co stuka puka, nie chodzi na 3 gary z 4 a od progu wiatr do środka wpada.

 

PZDR>

Opublikowano
Wg mnie to nie ma opcji za taką kasę, jak uda Ci się trafić coś konkretnego za 5 tysi to trzeba się liczyć z tym że przynajmniej kolejne 5 tysi trzeba będzie włożyć żeby doprowadzić auto do dobrego stanu. W takim aucie w tym wieku już robią się różne problemy.
Opublikowano
Niby sięnie liczy, ale jak się dba o auto i wiesz ze jest w pełni sprawne, wszystko wymienane na czas to nie sprzedasz za 3 tyś takiej bawarki. Za 3 to niech se kupi jakiegoś trupa co stuka puka, nie chodzi na 3 gary z 4 a od progu wiatr do środka wpada.

 

PZDR>

Kris ja mam na myśli tylko to że tych pieniędzy się nie odzyska. :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kris ja mam na myśli tylko to że tych pieniędzy się nie odzyska. :wink:

no niby nie ale skąd te ceny??? :)

http://allegro.pl/e30-344i-v8-i3228118733.html

http://allegro.pl/bmw-e30-s50b32-i3248101041.html

http://allegro.pl/bmw-e30-328i-m52b28tu-100-bez-wypadkowa-skora-lpg-i3245875475.html

http://otomoto.pl/bmw-325-bmw-e30-swap-clean-look-C29133442.html

tu widać jak ktoś dużo wpakował to raczej nie odda za bezcen, poza tym, że rynek e30 jest już tak przetrzebiony przez "fanatyków" że na pewno w e30 z piątaka będzie sporo do roboty :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No dokłanie, swapowana nie ma jż takiej wartości, a tym bardzie za te co pokazałeś. Była jedna swapowana na s50b32, ale wszystko tam wyglądalo jak OEM, wnętrze, zewnątrz. Te co pokazałeś to jakaś moim zdaniem porażka. Nie ma co ukrywać, wkład pracy właścicieli jest duży. Ale w przypadku pierwszych dwóch ( ten pierwszy nawet nie zrobił konwersji na 5 śrub) to ceny z kosmosu w stosunku nawet do poniesionych wydatków, a te drugie to może cenowo jedynie ciut przesadzone, jeśli rzeczywiście jest tak jak jest opisane. Nad białą to bym się nie zastanawiał, bo widać ze ktoś dbał o nią, bo i w komorze jest czysto. Czerwona to ciut przesadzona cena, to tego gaz, co nie zawsze świadczy dobrze. Jako aut ona co dzień szkoda dawać ponad 10 tyś na e30. Gdyby była bez gazu to by byla też warta uwagi.

 

PZDR>

Opublikowano

jeszcze porownując auta..

kupisz drozej to albo trafisz na zadbana wymagajaca malo wkladu finansowego, albo bedzie z tzw ukrytymi wadami nie widocznymi przy kupnie co spowoduje duze wydatki.. no różnie bywa.

ja osobiscie kupilem taniej swoja E30, bo wiedzialem ze i tak konserwe sobie zrobie sam (w miare zdrowa buda), a dwa, E30 mialo byc na swapa, a wiec silnik ori, czy przebieg itp itd nie gralo roli.

wole robic wiekszosc sam niz kupic gotowca, bo wiem co mam zrobione i mam duza satysfakcje z tego. jedyna bolączką jest matowy lakier.

 

no ale prawie ze nigdy nie kupisz auta bez wkladu finansowego.. mowie tu o kazdej marce.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
za 5k da sie kupic e30, ale bedziesz musiał jeszcze dużo kasy włożyć żeby było tak jak należy, ja za swoja dałem 6k i włożyłem tak w przeciągu 2lat tak ok 8k już, ale kto by to liczył- liczy się pasja. .Wiec jeśli kochasz E30-tki poszukaj zadbanej budy, żeby nie pożerała ja rdza, a reszte sobie zrobisz pomału.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.