Skocz do zawartości

flatiron77

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O flatiron77

  • Urodziny 31.10.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 318i 1988 4D
  • Lokalizacja
    Dzimierz

Osiągnięcia flatiron77

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. flatiron77

    E30 za 5k ?

    Nie ma co liczyć kasy zgadzam się to jest pasja i tyle. Zamiana 1.8i na 2.5 super też bym chciał... może kiedyś :).
  2. flatiron77

    E30 za 5k ?

    Ja kupiłem za 3.3 tyś w szerokiej lampie po uprzednim rozeznaniu dokładnego stanu blacharki, podłogi etc. Poczytaj gdzie musisz zajrzeć, są określone miejsca gdzie podchodzi zgnilizna :). Doinwestowałem do autka 5 tyś zł i teraz jest cacy :). Najważniejszy jest stan blacharki resztę można spokojnie dokupić małymi kroczkami do przodu mi to zajęło 10 miesięcy. Część rzeczy robiłem sam satysfakcja gwarantowana. Jest to klasyczny sedan 4D bez tuningów itp takie było założenie. Jeśli masz znajomych blacharzy mechaników którzy za 30% ceny ci pomogą w projekcie to nie ma się nad czym zastanawiać. Osobiście uważam że kupienie e30 za 2 tyś i włożenie 10 tyś to troszkę za dużo :), za taką kasę już bym kupił e28 ;P.
  3. Witam serdecznie mam mały problem z tylnym zderzakiem(szeroka lampa), moje pytania: 1. Jak powinien wyglądać plastikowy uchwyt zderzaka do e30 sedan( czy posiada takie wydłużone końcówki) mój uchwyt nie posiada(może były i się uszkodziły tego nie wiem), zderzak niby pasuje ale na końcach bocznych odstaje. Szukałem w aso uchwyty są dostępne ale na ilustracji końcówek brak :(. 2. Czy jest jakaś różnica pomiędzy uchwytami BMW e30 sedan i touring? 3. Jeśli ktoś ma na sprzedaż takie slizgi i jest pewien że będą pasować chętnie kupie. Proszę o pomoc tylko osoby które będą w 100% pewne jak to mocowanie powinno wyglądać żeby zderzak nie odstawał "po bokach" Pozdrawiam
  4. flatiron77

    BMW E30 Silnik E36

    Dziękuje serdecznie miske nienaruszoną posaidam więc luzik pozdrawiam
  5. flatiron77

    BMW E30 Silnik E36

    Witam serdecznie jestem posiadaczem BMW E30 rok producji 1988 wersja silnika 1.8 M40. Niestety silnik jest uszkodzony a jego naprawa jest nieopłacalna. Znalazłem ciekawą ofertę silnika do BMW E30, E36 jest to silnik 1.8i rok produkcji 1993 wizualnie na fotkach wyglada praktycznie itentycznie. Poprzednio silnik ten byl zamontowany w wersji E36 stąd też moje pytanie czy takowy silnik będzie kompatybilny z moim BMW dodam że silnik posiada cały osprzęt. Proszę o informacje tylko od osób pewnych na 100% pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.